  • 1. Data: 2009-02-17 12:05:09
    Temat: Specjalna oferta Open Finance
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Mam lokaty w Open Finance, założone miesiąc temu. Dziś dzwonił ktoś od
    nich, że mają dla mnie jakąś specjalną ofertę, tylko dla ich klientów.
    Żeby się dowiedzieć szczegółów mam pójść do oddziału. Oferta ważna do
    końca przyszłego tygodnia.

    Czy ktoś wie o co dokładnie chodzi?

    Karol

  • 2. Data: 2009-02-17 12:15:55
    Temat: oferta Open Finance
    Od: " aneczka" <a...@N...gazeta.pl>

    zaproponują ci strukturę

  • 3. Data: 2009-02-17 15:24:08
    Temat: Re: oferta Open Finance
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Lut, 13:15, " aneczka" <a...@N...gazeta.pl> wrote:
    > zaproponują ci strukturę

    Kocham Franka pewnie ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-02-17 23:14:04
    Temat: Re: Specjalna oferta Open Finance
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Karol S wrote:
> [...]
    > nich, że mają dla mnie jakąś specjalną ofertę, tylko dla ich klientów.
    > Żeby się dowiedzieć szczegółów mam pójść do oddziału. Oferta ważna do

    Gdyby mi kazali iść do oddziału, nie mówiąc kompletnie o co chodzi to
    bym im kazał wypier. Zero szacunku dla klienta.

  • 5. Data: 2009-02-18 12:35:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Gdyby mi kazali iść do oddziału, nie mówiąc kompletnie o co chodzi to
    > bym im kazał wypier. Zero szacunku dla klienta.

    miałem inną sprawę więc się umówiłem, proponują strukturę na 4 lata,
    historycznie zarabiała ona nawet do 14% p.a.
    min. kwota to 10kzł

    jak ktoś przeznaczy na ww. 50% (progi są różne) środków z wcześniej
    założonej lokaty to jej oprocentowanie podwyższą o kilka punktów proc.

    nie ma kosmicznych opłat za wyjście z tej struktury, jest to 200 zł bez
    względu na kwotę, ale wtedy nie obowiązuje ochrona kapitału

    generalnie gniot, ale jeżeli ktoś chce poznać szczegóły to mogę podesłać
    dokumenty i prospekty, które dostałem - jeszcze tego nie czytałem, ww.
    info to tyle co zapamiętałem z rozmowy z doradcą

    --
    pozdrawiam
    RobertS