  • 51. Data: 2004-09-29 20:27:43
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    plonk, plonk, plonk - jaka to słodka muzyka, gdy się trollowi drzwi przed
    nosem zamyka

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 52. Data: 2004-09-30 06:07:11
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 22:04, Użytkownik yayco napisał:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 21:59, kiedy Mycha napisał(a) co
    > następuje:

    > plonk (i tak nie wiesz co to znaczy)

    Uwierz ze ona wie co to znaczy.. i jakby nie bylo to ty lamiesz
    netykiete debilu.. prosze bardzo mozesz mnie nazwac trollem akurat nie
    zalezy mi na jakimkolwiek zdaniu wypowiedzianym przez Ciebie i to ty
    ladujesz na czarnej liscie palancie.. bo zasmiecasz tylko liste a nie
    wiesz o co chodzi.. wiec spadaj na drzewo.. bo zalosny jestes!

  • 53. Data: 2004-09-30 06:09:07
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 22:07, Użytkownik JaKi napisał:

    > Miałem nosa - Trol.

    Sam jestes debilu trolem.. idz lepiej sie do piaskownicy bawic (chociaz
    to i tak zbyt wysokie progi dla ciebie) i zostaw komputery ludziom
    inteligentnym..

  • 54. Data: 2004-09-30 07:18:43
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-30 08:07, kiedy Dudus napisał(a) co
    następuje:

    Nie dość, że trol to głupawy, bo mu się osobowości mieszają.
    Plonk again

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 55. Data: 2004-09-30 07:24:15
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-30 09:18, Użytkownik yayco napisał:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-30 08:07, kiedy Dudus napisał(a) co
    > następuje:
    >

    > Nie dość, że trol to głupawy, bo mu się osobowości mieszają.
    > Plonk again

    Czyzby ci sie to ziarenko piasku ktore masz zamiast mozgu przegrzalo ?
    Nie miaszaja mi sie osobowosci. Ja i Mycha to dwie fizyczne osoby.. a
    zanim kogos nazwiesz trolem to zastanow sie czy czasem sam nim nie jestes.

    EOT

  • 56. Data: 2004-09-30 08:13:13
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    Wiesz mozesz mnie w dupe pocalowac,a jak jestes taki kulturalny i dobrze
    wychowany i uwazasz ze ja jestem trolem.to wiesz co wsadz sobie swojego
    ptaszka w dziurke od klucza to moze ulzysz sobie ,no chyba ze masz
    andropauze.(ale chyba i tak nie wiesz co to jest) to wytlumaczyloby twoje
    marudzenie i czepianie sie kazdego slowa.Użytkownik "JaKi"
    <j...@g...plbzdodat
    kow> napisał w
    wiadomości news:opse3t6nz9e06crn@jaki...

    ---

  • 57. Data: 2004-09-30 08:33:13
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 16:29, Użytkownik Seba napisał:

    > "bank zastrzega sobie prawo odmowy bez podania przyczyny"
    > to zdanie jest na kazdym wniosku o jakikolwiek kredyt

    No fakt ze maja takie zdanie, ale powinno byc sensownie uzasadnione a
    nie zalezne od nastroju dyrektora oddzialu.. i jak obiecalem dzis nazwe
    PKO BP.. nigdy wiecej tego banku..

  • 58. Data: 2004-09-30 08:42:11
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > No fakt ze maja takie zdanie, ale powinno byc sensownie uzasadnione a nie
    > zalezne od nastroju dyrektora oddzialu.. i jak obiecalem dzis nazwe PKO
    > BP.. nigdy wiecej tego banku..

    To piekny bank :). Ja mialem przejscia kilka dni temu
    infolinia na 0801 twierdzi jedno, oddzial drugie.
    Sugestia, zeby oddzial zadzwonil na wlasna infolinie nie skutkuje :).

    MarcinP

  • 59. Data: 2004-09-30 08:49:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:29:08 +0200, Seba napisał(a):

    > "bank zastrzega sobie prawo odmowy bez podania przyczyny"
    > to zdanie jest na kazdym wniosku o jakikolwiek kredyt

    I ta właśnie klauzula powinna być zakazana - klient może starać się o kredyt
    w nieskończoność, nieświadom tego że w BIKu wylądował fałszywy wpis o
    niespłacaniu należności lub coś w tym rodzaju...

    Sam miałem niemiłe przejście z GE Capital Bank, który to za diabła nie
    chciał udzielić kredytu na zakup sprzętu A/V mimo wysokich dochodów, żyranta
    i początkowej wpłaty 50%... Olałem tych szmaciarzy i wziąłem kredyt w BPH,
    który w sumie i tak wyszedł mi taniej :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 60. Data: 2004-09-30 09:11:59
    Od: "inżynier Nowak" <n...@o...pl>

> [...]
    >andropauze.(ale chyba i tak nie wiesz co to jest) to wytlumaczyloby twoje
    >marudzenie i czepianie sie kazdego slowa.

    Wibrator sę zepsuł, albo prozac skończył. Smutny przypadek