  • 61. Data: 2004-09-30 09:35:22
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: gonT <g...@b...gnet.pl>

    Mycha wrote:
    > Wiesz mozesz mnie w dupe pocalowac,a jak jestes taki kulturalny i dobrze
    > wychowany i uwazasz ze ja jestem trolem.to wiesz co wsadz sobie swojego
    > ptaszka w dziurke od klucza to moze ulzysz sobie ,no chyba ze masz
    > andropauze.(ale chyba i tak nie wiesz co to jest) to wytlumaczyloby twoje
    > marudzenie i czepianie sie kazdego slowa.

    A wiesz Ty, że za takie zachowanie to:

    PPUH "MAG" s.c.
    44-100 GLIWICE
    ul.Zygmunta Stazrego 6

    może mieć pewne nieprzyjemności?

    Czy Miroslaw G. To Ty, czy może Twój szef?
    Mogą go zaciekawić Twoje popisy tutaj.

    Ja raczej nie mam ochoty biegać ze skargami, ale może się znaleźć ktoś,
    kto ma słabe nerwy...

    --
    Pozdrawiam mimo wszystko
    gonT

  • 62. Data: 2004-09-30 09:42:11
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    Nie karm trola bo urośnie!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 63. Data: 2004-09-30 09:45:20
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 08:09:07 +0200, Dudus <t...@w...plUSUN> napisał:

    > Sam jestes debilu trolem.. idz lepiej sie do piaskownicy bawic (chociaz
    > to i tak zbyt wysokie progi dla ciebie) i zostaw komputery ludziom
    > inteligentnym..

    - zobacz w stosunku do kogo było pisane "Troll"
    - jak już zobaczysz to pomyśl
    - PLONK

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 64. Data: 2004-09-30 09:46:01
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 10:13:13 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:

    > Wiesz mozesz mnie w dupe pocalowac,

    Chyba wolisz zasilić szeregi bezrobotnych ;-) No skoro sama się upiersz ...

  • 65. Data: 2004-09-30 10:22:55
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > I ta właśnie klauzula powinna być zakazana - klient może starać się o
    kredyt
    > w nieskończoność, nieświadom tego że w BIKu wylądował fałszywy wpis o
    > niespłacaniu należności lub coś w tym rodzaju...
    >
    > Sam miałem niemiłe przejście z GE Capital Bank, który to za diabła nie
    > chciał udzielić kredytu na zakup sprzętu A/V mimo wysokich dochodów,
    żyranta
    > i początkowej wpłaty 50%... Olałem tych szmaciarzy i wziąłem kredyt w BPH,
    > który w sumie i tak wyszedł mi taniej :)

    zgadzam się, że jest to formułka stworzona tylko i wyłącznie dla wygody
    banków. często jest tak, ze powod odmowy jest taki jak podales wyzej (czyli
    BIK) a bank po prostu odmawia nie podając przyczyny. Ale taka formułka jest,
    i nikt im jej nie zabroni. to oni oferują produkt i mogą go sprzedawac komu
    chcą. niestety. i przez to zdanie zadne procesy nie mają sensu

  • 66. Data: 2004-09-30 10:38:15
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    hehehe.pudlo.ja tez pozdrawiam.
    Użytkownik "gonT" <g...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mogą go zaciekawić Twoje popisy tutaj.
    >
    > Ja raczej nie mam ochoty biegać ze skargami, ale może się znaleźć ktoś,

    ---

  • 67. Data: 2004-10-02 15:28:37
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Piotr Holda \(usun z adresu co niepotrzebne\)"

    > LUDZIE!!!
    > Trzymajcie mnie!

    kaftan proponuje

    > Skad u co niektórych przeswiadczenie ze ktos _musi_ im pozyczyc
    > pieniadze?! Czy przyjalbys do wiadomosci, gdyby ktos Ci
    > powiedzial, ze musisz mi pozyczyc pieniadze?
    > Zdolnosc kredytowa mam...

    a wiesz ze sklep np nie ma prawa odmowic sprzedarzy (ani reglamentacji)
    towaru ktory jest wystawiony na polce z cena ? - to sie nazywa PRAWO i
    obowiazuje WSZYSTKICH (no moze poza politykami).

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 68. Data: 2004-10-02 15:32:54
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Seba" <b...@b...gazeta.pl> wrote :

    > "bank zastrzega sobie prawo odmowy bez podania przyczyny"
    > to zdanie jest na kazdym wniosku o jakikolwiek kredyt

    "reklamacji po odejsciu od kasy nie uwzglednia sie"
    "pan juzek nie ponosi odpowiedzialnosci za pobicia ze skutkiem
    smiertelnym"

    mniej wiecej taka sama skutecznosc prawna, rozumiesz ?

    Pozdrawiam.

  • 69. Data: 2004-10-02 15:52:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-02 17:28, Użytkownik RusH napisał:
    > a wiesz ze sklep np nie ma prawa odmowic sprzedarzy (ani reglamentacji)
    > towaru ktory jest wystawiony na polce z cena ? - to sie nazywa PRAWO i
    > obowiazuje WSZYSTKICH (no moze poza politykami).

    Znaczy się bank ma obowiązek udzielenia ci kredytu?;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 70. Data: 2004-10-02 16:06:22
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > a wiesz ze sklep np nie ma prawa odmowic sprzedarzy (ani reglamentacji)
    > towaru ktory jest wystawiony na polce z cena ? - to sie nazywa PRAWO i
    > obowiazuje WSZYSTKICH (no moze poza politykami).

    z ta mala roznica, ze sklep sprzedajac towar, nie ponosi wlasciwie ryzyka,
    ze za niego nie zaplacisz.

    z kredytem to juz tak latwo nie jest. Mozemy spokojnie zalozyc, ze odmowiono
    kredytu, bo podejrzewano, ze beda problemy ze splata.
    To tak, jakby bank zrobil statystyke i mu wyszlo, ze 99% kredytow ktore
    wzieli
    zieloni (przykladowy kolor) to kredyty "utopione". Bank nie moze odmowic
    kredytu
    mowiac, ze jestes zielony (bo wiadomo ze zieloni to zlodzieje i nie oddaja
    kredytu) bo to jawna dyskryminacja i brak dowodow ze ty tez jestes
    zlodziejem.
    Dlatego odmawia bez podania przyczyn.
    Banki daja kredyty, zeby na nich zarabiac. Widocznie wyszlo mu,
    ze na Dudusie jest za duze ryzyko.

    MarcinP