  • 1. Data: 2007-10-07 09:01:54
    Temat: Splata KK ING w "okienku" - koszta ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Zastanawiam sie czy ING pobiera jakas oplate za splate KK w kasie
    swojego banku. Nie mam dostepu do www i nie moge sprawdzic TOiP. Jesli
    ktos mnie poratuje odpowiedzia to bede wdzieczny.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-10-07 11:43:34
    Temat: Re: Splata KK ING w "okienku" - koszta ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Zastanawiam sie czy ING pobiera jakas oplate za splate KK w kasie swojego
    > banku. Nie mam dostepu do www i nie moge sprawdzic TOiP. Jesli ktos mnie
    > poratuje odpowiedzia to bede wdzieczny.

    Nie sprawdzałem na sobie, ale na 99% nie ma takiej opłaty. ING nie doszło
    jeszcze do etapu rozwoju Millennium. Jakby co zawsze można awaryjnie wpłacić
    na OKO i przelew na rachunek kartowy (chyba że bezprowizyjna wypłata/przelew
    z OKO wykorzystany, to wtedy otwieramy drugie OKO w złotych i jak wyżej).

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-07 12:09:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
> [...]
    > swojego banku. Nie mam dostepu do www i nie moge sprawdzic TOiP. Jesli
    > ktos mnie poratuje odpowiedzia to bede wdzieczny.

    Sprawdzę, ale myślę, że opłata jest, bo za automatyczną spłatę kk z konta
    osobistego w ING płaciło się (nie wiem czy nadal) 5 zł ;-(

    pozdr.
    RS

  • 4. Data: 2007-10-07 15:58:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > Sprawdzę, ale myślę, że opłata jest, bo za automatyczną spłatę kk z konta
    > osobistego w ING płaciło się (nie wiem czy nadal) 5 zł ;-(

    Od jakiegos czasu automatyczna splata z konta jest darmowa.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-10-08 08:03:48
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 07 Oct 2007 17:58:30 +0200, Mithos napisał(a):

    > Od jakiegos czasu automatyczna splata z konta jest darmowa.

    Tak, ale z konta OKO to niestety nie działa, dlatego też pożegnałem się z
    ich MC.

    Xenocide