    From: Jacek N <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Splata MC w Millennium
    Date: Wed, 7 May 2008 20:03:14 +0000 (UTC)

    Od niedawna posiadam MasterCard w Millennium. I już przy pierwszej spłacie
    "niespodzianka": Spłata została wykonana w terminie z konta osobistego w
    Millennium a bank naliczył odsetki. Już po miesiącu rozpatrzył reklamacje
    ale negatywnie - bo wpłata została zaksięgowana dopiero następnego dnia.
    W Citi, który na tej grupie nie cieszy się najlepszą opinią, zdarzyło mi
    się spłacać kartę 15 minut przed północą. Bank co prawda także naliczył odsetki
    (było już po przetwarzaniu), ale reklamacje uznał w ciągu paru dni.

    Ponieważ w ciągu bardzo krótkiego okresu posiadania tej karty (3 mies.) Millennium
    zaliczyło u mnie parę innych minusów, bez większego żalu z karty rezygnuję.

    Pozdrawiam,

    Jacek