    From: "Włodziu" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Spłata Motokarty w ratach
    Date: Tue, 15 Dec 2009 09:01:26 +0100

    Mam Motokartę w City. Zapłaciłem w listopadzie rachunki z KK w sumie na
    około 7000. Miałem wszystko spłacić w terminie, jednak wyskoczył mi
    niespodziewany duży wydatek i nie mam obecnie kasy na spłatę tej karty.
    Dzwoniłem na City phone i zaproponowali mi rozłożenie płatności na raty
    (każda płatność była po około 1000 zł mogę rozłożyć całe 7000)

    Zaproponowali mi 14% i rozłożenie na chyba na 6,8,12,18 rat. Jest to podobno
    RRSO, nie ma żadnych dodatkowych kosztów typu prowizji czy ubezpieczenia.

    Czy jest to korzystna oferta? Są jakieś haczyki?

    Czy może lepiej wsiąść kredyt?
    Jakiś rok temu brałem kredyt gotówkowy to RRSO wyszło około 20%, nie wiem
    czy teraz coś się zmieniło?