  • 1. Data: 2009-12-15 08:01:26
    Temat: Spłata Motokarty w ratach
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Mam Motokartę w City. Zapłaciłem w listopadzie rachunki z KK w sumie na
    około 7000. Miałem wszystko spłacić w terminie, jednak wyskoczył mi
    niespodziewany duży wydatek i nie mam obecnie kasy na spłatę tej karty.
    Dzwoniłem na City phone i zaproponowali mi rozłożenie płatności na raty
    (każda płatność była po około 1000 zł mogę rozłożyć całe 7000)

    Zaproponowali mi 14% i rozłożenie na chyba na 6,8,12,18 rat. Jest to podobno
    RRSO, nie ma żadnych dodatkowych kosztów typu prowizji czy ubezpieczenia.

    Czy jest to korzystna oferta? Są jakieś haczyki?

    Czy może lepiej wsiąść kredyt?
    Jakiś rok temu brałem kredyt gotówkowy to RRSO wyszło około 20%, nie wiem
    czy teraz coś się zmieniło?

  • 2. Data: 2009-12-15 10:10:54
    Temat: Re: Spłata Motokarty w ratach
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2009-12-15 09:01, Włodziu pisze:
    > Mam Motokartę w City.

    W New York City czy gdzie?

    > Czy może lepiej wsiąść

    Wsiadaj gdzie tylko masz ochotę, może być autobus lub metro, ale w ten
    sposób zadłużenia nie spłacisz.

  • 3. Data: 2009-12-15 10:47:31
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości

    > W New York City czy gdzie?

    > Wsiadaj gdzie tylko masz ochotę, może być autobus lub metro, ale w ten
    > sposób zadłużenia nie spłacisz.

    Dzięki za pomoc bardzo pomogłeś

  • 4. Data: 2009-12-15 11:20:33
    Od: paranoix <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czy może lepiej wsiąść kredyt?
    > Jakiś rok temu brałem kredyt gotówkowy to RRSO wyszło około 20%, nie wiem

    O KeepItSimple oprocentowanie wynosi właśnie 20%, więc 14% to chyba nie
    tak źle. Bierz na minimalną możliwą liczbę rat i spłać kiedy tylko
    będziesz mógł (tu pytanie do innych - czy nadpłata zostanie uznana w
    poczet przyszłych rat? W KK z GE Money Bank z MediaMarktu tak to
    zadziałało) - wyjdzie najtaniej.

  • 5. Data: 2009-12-15 11:28:05
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    paranoix pisze:
> [...]

    Drugi raz już poprawiamy, że to nie City tylko Citi.

> [...]
    > będziesz mógł (tu pytanie do innych - czy nadpłata zostanie uznana w
    > poczet przyszłych rat? W KK z GE Money Bank z MediaMarktu tak to

    W Citi nie działa to w ten sposób- raty ratami a nadpłata swoją drogą.
    Natomiast w każdej chwili można złożyć dyspozycję wcześniejszej spłaty
    całości.

    --
    Michał

  • 6. Data: 2009-12-15 14:35:50
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Michal_Ko pisze:

    > Drugi raz już poprawiamy, że to nie City tylko Citi.

    Ja tylko dodam, że wzięcie tych rat uniemożliwia zmianę terminu wyciągu.
    I osobiście nie wierzę w te 14%, obecnie kredyt gotówkowy u nich to
    jakieś 23% (po uwzględnieniu prowizji, bez ubezpieczeń).

  • 7. Data: 2009-12-15 19:47:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zaproponowali mi 14% i rozłożenie na chyba na 6,8,12,18 rat. Jest to podobno
    > RRSO, nie ma żadnych dodatkowych kosztów typu prowizji czy ubezpieczenia.

    To NIE JEST RRSO tylko oprocentowanie nominalne.

    > Czy jest to korzystna oferta? Są jakieś haczyki?

    Chyba nie masz specjalnego wyboru. Masz czas aby biegać po bankach i
    szukać lepszej oferty?

    > Czy może lepiej wsiąść kredyt?
    > Jakiś rok temu brałem kredyt gotówkowy to RRSO wyszło około 20%, nie wiem
    > czy teraz coś się zmieniło?

    Karta lub kredyt wyjdą w Citi podobnie.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-12-15 20:38:30
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-15 09:01, Włodziu pisze:
    > Czy jest to korzystna oferta? S? jakie? haczyki?

    Nie wiem jak to działa w Citi, ale jeśli tak jak w BZWBK czy Polbanku to
    nie ma haczyków. Po prostu doliczą 14% i rozbiją na ilość rat. Bardziej
    pewnie będzie się opłacać spłacić teraz minimum a potem resztę, ale
    jeśli nie masz kasy, to policz co lepiej wyjdzie. No i pierwsza rata do
    spłaty od razu teraz.

    --
    Raf

  • 9. Data: 2009-12-16 05:44:52
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    > To NIE JEST RRSO tylko oprocentowanie nominalne.

    Na party line powiedzieli mi, że to jest całkowite. Nie ma żadnych
    dodatkowych kosztów, prowizji itp.

    Dlatego pytam na grupie, bo chciałbym to skonfrontować z rzeczywistością

    > Chyba nie masz specjalnego wyboru. Masz czas aby biegać po bankach i
    > szukać lepszej oferty?

    No właśnie mam czas, bo wyciąg wygeneruje się dopiero 29 grudnia, więc
    płatność będzie jakoś pod koniec stycznia.