  • Data: 2008-10-06 07:34:00
    Temat: Spłata kredytu hipotecznego - "zamknięcie" sprawy...
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Właśnie paręnaście dni temu spłaciłem cały kredyt hipoteczny.
    No i pytanie do Was: jak uregulować wszelkie formalności związane z
    kredytem?
    Oczywiście pójdę do banku porozmawiać, ale wcześniej chciałem się czegoś od
    Was dowiedzieć.

    Załatwiając kredyt musiałem również podpisać weksel in-blanco. Czy on jest
    jakoś "z automatu" zwlaniany/zwracany, czy muszę występować do banku o jego
    zwrot/kasację/cokolwiek?
    Czy bank wystawia jakieś oficjalne "pismo", jakieś zaświadczenie,
    potwierdzające, że rozliczyłem się z nimi do zera?
    Co mi będzie potrzebne do przepisania na mnie hipoteki (o ile się nie mylę,
    jest obecnie zapisana na bank).
    Podpowiedzcie, o co powinienem się zatroszczyć, żeby mieć pewność, że
    wszystko jest już na cacy "pozamykane", że temat kredytu hipotecznego to już
    historia?

    Z góry dzięki
    Pzdr