  • Data: 2010-09-08 21:18:46
    Temat: Sposoby logowania się .
    Od: AW <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam do Was wielką prośbę.
    Poszukuje informacji na temat sposobów logowania się do rożnych banków.
    Oczywiście chodzi o serwis www.
    Pisze pracę na temat bezpieczeństwa transakcji i chciałbym zrobić takie
    zestawienie jak wygląda logowanie się do różnych banków.
    Mam kilka kont bankowych, ale nie we wszystkich bankach i nie wiem do
    końca jak to wygląda.
    Jeżeli możecie pomóc to będe bardzo wdzięczny.
    Mam np takie info:
    mBank - Login : 8 cyfr + dowolne hasło otwarte
    dbNet - Login 10 cyfr + hasło 6 cyfr otwarte
    Alior - Login : 8 cyfr + hasło dowolne maskowane + obrazek
    Openonline - Login 8 cyfr + hasło dowolne maskowane wirtualna klawiatura
    Polbank - Login 9 cyfr + hasło otwarte , wymuszona zmiana hasła co 3
    miesiące hasło musi się składać z min 8 znaków

    Jeżeli możecie to proszę o info jak to wygląda w innych bankach.
    Nie każde demo pokazuje faktyczny sposób logowania
    pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje
    Artur