  • 1. Data: 2004-08-11 13:37:50
    Temat: Sprawdzanie klienta w BIK - pytanie
    Od: ".::kasia::." <k...@o...pl>

    Małe pytanko, czy LUKAS sprawdza osoby ubiegające się o kredyt
    (mieszkaniowy) w BIK-u ?

    pozd
    K & P

  • 2. Data: 2004-08-11 14:07:32
    Temat: Re: Sprawdzanie klienta w BIK - pytanie
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Użytkownik ".::kasia::." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Małe pytanko, czy LUKAS sprawdza osoby ubiegające się o kredyt
    > (mieszkaniowy) w BIK-u ?
    > pozd
    > K & P

    tak

    kto jak kto ale lukas na 100%

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-08-11 22:41:22
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    > Użytkownik ".::kasia::." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak
    >
    > kto jak kto ale lukas na 100%

    Taaak....?? Dziwne, bo ja już ze 12 kredytów (konsumpcyjne i gotówkowy) wziąłem
    w Lukasie, znajomy niewiele mniej i ANI JEDEN RAZ Lukas NIE PYTAŁ w BIKu o mnie
    ani o znajomego!!
    Natomiast PO przydzieleniu kredytu umieszczał o tym info w BIKu.
    Ale powtarzam: nie pytał ANI RAZU - dowodów mamy kilka, łącznie z raportem z
    BIK.

  • 4. Data: 2004-08-12 06:37:34
    Od: "waldi" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".::kasia::." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Małe pytanko, czy LUKAS sprawdza osoby ubiegające się o kredyt
> [...]

    Nie !!!

    Lukas nie sprawdza ludzi w BIK-u i nie wysyła wsadów do BIK-u

    wal

  • 5. Data: 2004-08-12 06:57:55
    Od: "BartekW" <b...@4...pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:0c9d.00001342.411aa091@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > Natomiast PO przydzieleniu kredytu umieszczał o tym info w BIKu.
    > Ale powtarzam: nie pytał ANI RAZU - dowodów mamy kilka, łącznie z raportem

    Ciekawe. Bo ja ostatnio poprosilem BIK o historie swojego konta i jak wół
    mam wypisane, ze Lukas Bank dwukrotnie PYTAŁ o moja sytuacje, pozniej zostal
    tam umieszczony wpis o kredycie ratalnym z Lukasa, po zamknieciu kredytu
    mialem niewielki kredyt gotowkowy ktory tez zostal poprzedzony zapytaniem do
    BIKu.
    Kredyt ratalny z XII.2002, VII.2003, gotowkowy z II.2004.

  • 6. Data: 2004-08-12 14:43:17
    Od: dwr <d...@g...pl>

    waldi wrote:
    [ciach]

    > Nie !!!
    >
    > Lukas nie sprawdza ludzi w BIK-u i nie wysyła wsadów do BIK-u
    >
    > wal

    TO chyba mowisz o innym Lukasie :)

    Raport co miesiac z saldem konta i podobnie jesli chodzi o kredyt
    gotowkowy - ratalki mi nie wpisali...

    pozdrawiam