  • 1. Data: 2004-08-11 12:28:38
    Temat: Podpis vs PIN - Inteligo
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Czy Inteligo ma zamiar wprowadzić autoryzację PINem transakcji
    bezgotówkowych?
    Konsultant inteligo nic sensownego na ten temat nie potrfi powiedziec...

    pozdr.
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-08-11 12:30:48
    Temat: Re: Podpis vs PIN - Inteligo
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Bogusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezgotówkowych?
    > Konsultant inteligo nic sensownego na ten temat nie potrfi powiedziec...

    Debata trwa pod nazwą "VW karta platnicza", pare tematow nizej.

  • 3. Data: 2004-08-11 12:45:40
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Aug 2004 14:28:38 +0200, w <cfd36u$7mk$1@pippin.warman.nask.pl>, Bogusz
    <b...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czy Inteligo ma zamiar wprowadzić autoryzację PINem transakcji
    > bezgotówkowych?

    Na razie na szczęście nie.

  • 4. Data: 2004-08-11 14:12:13
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    Radoslaw P. napisał(a):

    > Na razie na szczęście nie.

    Bo podpis którego nikt nie sprawdza jest bezpieczniejszy od pinu????

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2004-08-11 14:44:51
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl> writes:

    > Bo podpis którego nikt nie sprawdza jest bezpieczniejszy od pinu????

    Transakcję na podpis możesz zareklamować. Transakcji na pin nie. W
    szczególności jeśli ktoś zeskimuje Twoją kartą, przy podpisie masz
    szanse odzyskania pieniędzy a przy pinie nie.

  • 6. Data: 2004-08-11 16:25:46
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Marcin Kasperski napisał(a):

    > Transakcję na podpis możesz zareklamować. Transakcji na pin nie. W
    > szczególności jeśli ktoś zeskimuje Twoją kartą, przy podpisie masz
    > szanse odzyskania pieniędzy a przy pinie nie.

    Już nieaktualne. Obecnie możesz również reklamować transakcję z pinem.

  • 7. Data: 2004-08-11 16:37:47
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Aug 2004 18:25:46 +0200, w <cfdh94$n2j$1@inews.gazeta.pl>, Marcin
    Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> napisał(-a):

    > Już nieaktualne. Obecnie możesz również reklamować transakcję z pinem.

    Oczywiście. _Możesz_. Szerokiej drogi :)

  • 8. Data: 2004-08-11 16:38:08
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Aug 2004 16:12:13 +0200, w <cfd9ds$ktl$1@inews.gazeta.pl>, Marcin

    > Bo podpis którego nikt nie sprawdza jest bezpieczniejszy od pinu????

    To w jakichś podejrzanych miejscach kupujesz -- mnie sprawdzają.

  • 9. Data: 2004-08-11 16:45:44
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Radoslaw P. napisał(a):

    > To w jakichś podejrzanych miejscach kupujesz -- mnie sprawdzają.

    Przez miesiąc płaciłem kartą na której w ogóle nie było podpisu !! Nikt
    sie nie przyczepił.

  • 10. Data: 2004-08-11 16:47:54
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Radoslaw P. napisał(a):

    > Oczywiście. _Możesz_. Szerokiej drogi :)

    Bank odpowiada za kradzież pieniędzy przy transakcji zarówno z pinem jak
    i z podpisem. Wcześniej było inaczej. Reklamowałeś ostatnio jakąś
    transakcję pinem że tak piszesz??