  • 151. Data: 2004-03-18 22:51:35
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Stary, no wez nie przesadzaj.
    > Ja na przyklad nie wiem ktore produkty spozywcze sa najlepsze, ktory
    > operator telefonii i tak dalej i tak dalej.
    > Co moge sam sprawdzic to sprawdze - ale przeciez na wszystkim sie nie znam

    Dokladnie ;-) Dlatego ja wyjatkowo nie lubie jak ktos pisze: to jest be ale
    inne jest lepsze.

    Siada taki nieswiadomy robaczek Jarus przed komputerem i stwierdza ze poszuka
    czegos o kartach. Wchodzi na opiniotworcza grupe p.b.b i czyta:

    "Jarus - ta karta ktora masz jest zla" No i skoro napisano ze karta Jarusia
    jest zla, to Jarus zachodzi w glowe - skoro zla to trzeba cos znalezc na jej
    miejsce - szuka, szuka i liczy na wszelkie sposoby i wychodzi mu dalej ze
    jednak dla niego ta karta nie jest be ale jest papu. No i po wielu namyslach
    odchodzi do wniosku - ze moze dla robaczka Ani ta karta bedzie "be" bo Ania
    szybko roztrwania wyplate i zadluza sie na karcie. Ale dla Jarusia ktory splaca
    karte w terminie, ma do niej darmowe kart dodatkowe karta jest jak
    najbardziej "papau"

    --
    JaKi

  • 152. Data: 2004-03-18 23:02:59
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c3d6rj$hrl$1@news.onet.pl...

    > ciekawe po co gazety przescigaja sie w tworzeniu rankingow roznych uslug
    > finansowych? Pewnie tak dla jajec? ;)

    dla kasy.

    bez zartow...
    wierzysz w rzetelnosc tych rankingow? ja nie.
    tak jak w branzy IT - np taki chip robi ranking, myslisz ze rzetelny?
    importer/producent/bank daje reklame, za to "ma miec" dobre wyniki w
    rankingu.
    tak samo nie uznam za rzetelny serwis www reklamujacy spamerow....
    ps... jak nalezy rozumiec banki wylistowane jako "partnerzy"?

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. Listy z beginem ignoruje.

  • 153. Data: 2004-03-18 23:04:57
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c3d6os$d5a$1@news.onet.pl...

    > A zeby takich "rad" nie sluchali bo wyjda jak Zablocki na mydle

    gdzie ja powiedzialem, ze kk jest lepsza od roru?
    (choc bywa lepsza)
    mowie ze za zadluzenie na kk mozna placic mniej, niz "w cenniku"

  • 154. Data: 2004-03-18 23:25:57
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Mam swiadomosc bo pisalem prace o kartach i sporo roznych materialow
    > przerzucilem :-)
    > Ale rozsadny czlowiek chcac zadluzac sie na KK nie wezmie do tego karty
    Citka.

    OK, ma kumpla ktory jest zadluzony na KK Shity Banku na srednio 7000 PLN od
    dwoch lat.
    Jakies komentarze ?

    MAd Hat
    ter

  • 155. Data: 2004-03-19 00:45:15
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > oooo bardzo wiele osob ;)

    trzeba mieć fantazję (i pieniądze) synku ;-)

  • 156. Data: 2004-03-19 00:50:24
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    kriss napisał:

    > pozyjemy zobaczymy :) poki co sa do dupy i tyle

    I kto tu uogólnia? ;-)

    K.

  • 157. Data: 2004-03-19 02:17:25
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Jako przykłady rzeczy, których już teraz nie masz. Bo nie masz w Citi
    > różnych FI np.

    masz

    > Po pierwsze koleżanko ;-) A po drugie - sprawdź Multi np.

    przepraszam kolezanko :) za multi zdecydowanie dziekujem nigdy w zyciu

  • 158. Data: 2004-03-19 07:23:44
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    > A najlepiej kredyt w RORze w Citku gdzie 7 dni jest za free :-)

    Najlepiej właśnie OMIJAĆ citibank i pekao i nie brać tam kredytu w ror ;P

  • 159. Data: 2004-03-19 07:59:19
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > ... o ile nie zapomnisz o nich przed końcem ważności :)

    Na konto KK mialem dodatkowo zwrocone 15 PLN juz po naliczeniu oplaty za
    wznowienie :-) Wszytsko sie da :)

    --
    JaKi

  • 160. Data: 2004-03-19 08:02:13
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c3db47$s1q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > OK, ma kumpla ktory jest zadluzony na KK Shity Banku na srednio 7000 PLN
    od
    > dwoch lat.

    1. Odpowiada mu oprocentowanie Citka
    2. Mial trudna sytuacje zyciowa