  • 1. Data: 2010-06-29 09:23:31
    Temat: Sprzedaż Tauronu przez mbank
    Od: mk <m...@g...com>

    Witam.
    Chciałbym sprzedać akcje Tauronu na pierwszej (jutrzejszej) sesji.
    Kiedy mogę najszybciej złożyć zlecenie sprzedaży, bo dziś jest to
    niemożliwe?
    Pzdr

  • 2. Data: 2010-06-29 10:12:22
    Temat: Re: Sprzedaż Tauronu przez mbank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqm.googlegroups.com...
    > Witam.
    > Chciałbym sprzedać akcje Tauronu na pierwszej (jutrzejszej) sesji.
    > Kiedy mogę najszybciej złożyć zlecenie sprzedaży, bo dziś jest to
    > niemożliwe?

    Niech zgadnę - po dzisiejszej sesji a przed rozpoczęciem jutrzejszych
    notowań?

  • 3. Data: 2010-06-29 10:15:04
    Od: mk <m...@g...com>

    On 29 Cze, 11:12, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Niech zgadn - po dzisiejszej sesji a przed rozpocz ciem jutrzejszych
    > notowa ?

    Dzięki za odzew. Na czacie mbanku właśnie dowiedziałem się, że dopiero
    po debiucie Tauronu na GPW czyli jutro.

  • 4. Data: 2010-06-29 10:44:00
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Dzięki za odzew. Na czacie mbanku właśnie dowiedziałem się, że dopiero
    > po debiucie Tauronu na GPW czyli jutro.

    a to ciekawe... Ja wprawdzie mam w Multibanku, ale w przypadku pzu można
    było składać zlecenia wcześniej -przed sesją.

  • 5. Data: 2010-06-29 13:18:10
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > a to ciekawe... Ja wprawdzie mam w Multibanku, ale w przypadku pzu można
    > było składać zlecenia wcześniej -przed sesją.

    rzeczywiście Taurona nie można jeszcze sprzedać ani dać zlecenia dzisiaj.

  • 6. Data: 2010-06-29 14:30:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <7...@r...go
    oglegroups.com>,
    mk <m...@g...com> wrote:

    > Dzięki za odzew. Na czacie mbanku właśnie dowiedziałem się, że dopiero
    > po debiucie Tauronu na GPW czyli jutro.

    Hm, ja tez stoje przed tym problemem.
    No i nie wiem co wpisac w 'limit ceny'? Cene jednej akcji (po jakiej
    chce sprzedac)? Czy tez wartosc calkowitej sprzedawanej puli (po jakiej
    chce sprzedac)?
    A jak w przypadku 'limitu aktywacji'?

    TA

  • 7. Data: 2010-06-29 14:39:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > Hm, ja tez stoje przed tym problemem.
    > No i nie wiem co wpisac w 'limit ceny'? Cene jednej akcji (po jakiej
    > chce sprzedac)? Czy tez wartosc calkowitej sprzedawanej puli (po jakiej
    > chce sprzedac)?

    Jednej akcji.

    > A jak w przypadku 'limitu aktywacji'?

    Nic.

  • 8. Data: 2010-06-29 15:09:34
    Od: kranu <k...@l...pl>

    mk pisze:

    > Dzięki za odzew. Na czacie mbanku właśnie dowiedziałem się, że dopiero
    > po debiucie Tauronu na GPW czyli jutro.

    A to ciekawe, bo strona mBanku mówi:

    "Informujemy, że w dniu 30 czerwca br. odbędzie się pierwsze notowanie
    akcji spółki Tauron SA na GPW. Przypominamy, że na pierwszą sesję nie
    można składać zleceń PKC (Po Każdej Cenie). Informujemy też, że można
    już (godz. 15:20) składać zlecenia na akcje spółki Tauron SA. Prosimy
    zmienić datę sesji i datę ważności zlecenia na 30.06.2010 r."

  • 9. Data: 2010-06-29 16:04:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4c2a0cae$0$19172$65785112@news.neostrada.pl>,
    kranu <k...@l...pl> wrote:

> [...]
    > już (godz. 15:20) składać zlecenia na akcje spółki Tauron SA. Prosimy
    > zmienić datę sesji i datę ważności zlecenia na 30.06.2010 r."

    Ale gdzie tu widzisz, ze nie mozna?

    TA

  • 10. Data: 2010-06-29 20:01:20
    Od: kranu <k...@l...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale gdzie tu widzisz, ze nie mozna?

    Tego nie widzę, ale za to widzę, że można zaprzeczając temu na co
    odpowiadałem.