  • 31. Data: 2011-05-02 13:45:00
    Temat: Re: Srebro
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    http://img580.imageshack.us/i/duchm.png/

  • 32. Data: 2011-05-02 14:50:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2011 15:40:15 +0200, skippy napisał(a):

    > root włącz sobie silver M1
    > od godziny 15 dziś jest fraktal miniaturka tego o czym pisałem w dużej skali
    > ma takie same kształty:)

    O Matko a ja na longu jestem :(

  • 33. Data: 2011-05-02 15:07:24
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2011 15:38:34 +0200, skippy napisał(a):

    > jaja są niezłe, ten silver to rollerkastrat:)))
    > serio to mamy chyba dużą 4tą falę, więc ostre jazdy we dwie strony w normie
    > i ciężko jest złapać wybicie z niej ze zbyt bliskim stopem
    > a daleki odpada, bo zasuwają po 10% w obie strony co godzine:)

    Tak pozna sobie pojezdzić. Tylko że gdybys miał takiego brokera jak ja to
    by Cie szlag trafil. Zeby wejsc trzeba odklikac z 10 reqoutow, zeby wyjść -
    to samo. Technika importowana chyba z Zimbabwe.

  • 34. Data: 2011-05-02 15:48:42
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > O Matko a ja na longu jestem :(

    to nic nie znaczy, przecież nie determinuję przyszłości jakimś swoim
    rysunkiem:)

  • 35. Data: 2011-05-02 15:53:31
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > O Matko a ja na longu jestem :(

    poza tym zakładając, ze ta analogia czy fraktal jest ok zauważ, że na M1
    wywalił ponad duszka, a na długim jeszcze nie
    czyli niby wg tego ma jeszcze spory zapas upa

  • 36. Data: 2011-05-02 17:03:53
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2011 17:48:42 +0200, skippy napisał(a):

    > to nic nie znaczy, przecież nie determinuję przyszłości jakimś swoim
    > rysunkiem:)

    Jasne. Nie determinujesz. Bajki takie to możesz gadać. Już my z Georgem
    wiemy co z Ciebie za zioło.

  • 37. Data: 2011-05-03 07:26:32
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    Na jakich platformach gracie?

  • 38. Data: 2011-05-03 09:17:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ipoanc$ff4$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    >
    > Na jakich platformach gracie?

    bossa fx

  • 39. Data: 2011-05-03 09:29:30
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 11:17:41 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:ipoanc$ff4$1@news.onet.pl...

    > bossa fx

    Na razie męczę sie u AM. 80 pipsów spread na srebrze! ;) Czekam az Alior
    bedzie działał. Bo mnie szlag trafia.

  • 40. Data: 2011-05-03 11:34:17
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Na razie męczę sie u AM. 80 pipsów spread na srebrze! ;) Czekam az Alior
    > bedzie działał. Bo mnie szlag trafia.

    Tez sie zastanawiam nad Aliorem bo widzialem ich reklamy- ale nie wiem jak
    rzeczywiscie oni dzialaja :(
    Root -AM to Admiral Markets?

    O bossie tez myslalem mozesz powiedziec skippy jak chodzi bossa? Bo mam ich
    demo ale wiem ze demo a real to dwie rozne rzeczy.

    Do walut to mam oande ale szukam tez na wszelki wypadek jakiejs
    dywersyfikacji.

    Za Aliorem przemawia fakt ze wspolracuja z BArclays Capital., ale nie wiem
    jak chodzi iz platforma. Jesli by mogl ktos cos powiedziec pare slow...

    pozdrawiam
    Przemek