  • 1. Data: 2011-05-05 10:43:34
    Temat: Srebro 2
    Od: root <r...@v...pl>

    Jak tam skippy. Co sadzisz o mojej koncepcji "uczciwej" ceny 36$ za
    sreberko.
    Wbijamy sie wlasnie we wsparcie na 37.9. Potem zostało juz mocne wsparcie
    na 36.3$ na moim wykresie. I to by było finito na razie.

  • 2. Data: 2011-05-05 15:25:42
    Temat: Srebro 2 -Fibon
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2011 12:43:34 +0200, root napisał(a):

> [...]
    > Wbijamy sie wlasnie we wsparcie na 37.9. Potem zostało juz mocne wsparcie
    > na 36.3$ na moim wykresie. I to by było finito na razie.

    Oto piękny fibon specjalnie dla Endriu. Stan na teraz.
    http://www.quantala.com//wp-content/uploads/2011/04/
    silver05052011godz17.gif

    To jak AT maniacy odbijamy ? ;)

  • 3. Data: 2011-05-05 15:40:29
    Temat: Re: Srebro 2 -Fibon
    Od: "stu" <j...@j...pl>

    > Oto piękny fibon specjalnie dla Endriu. Stan na teraz.

    > http://www.quantala.com//wp-content/uploads/2011/04/
    silver05052011godz17.gif

    > To jak AT maniacy odbijamy ? ;)

    Czas najwyższy 36.40 targetem 261.8 z Fibów...

  • 4. Data: 2011-05-05 16:07:02
    Od: root <r...@v...pl>

    > Czas najwyższy 36.40 targetem 261.8 z Fibów...

    Strach d... ściska ;)

  • 5. Data: 2011-05-05 17:00:33
    Temat: Re: Srebro 2
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Wbijamy sie wlasnie we wsparcie na 37.9. Potem zostało juz mocne wsparcie
    > na 36.3$ na moim wykresie. I to by było finito na razie.

    cos mu tu śmierdzi fatalnie.
    Tak sie nie wychodzi z zyskownej pozycji....
    To jest jakaś zorganizowana akcja ?

    Na świecie nie ma żadnej paniki "liqudity" (albo nie bardzo widać) wiec nie
    ma powodów do
    gwałtownych ruchów.

    O co tu caman...

    george

  • 6. Data: 2011-05-05 17:19:00
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]
    > To jest jakaś zorganizowana akcja ?
    >
    > Na świecie nie ma żadnej paniki "liqudity" (albo nie bardzo widać) wiec nie

    Pomyśl, dlaczego commodities szly do góry? Bo dolar się osuwał w przepaść.
    Kto ma najwięcej aktywów denominowanych w w USD? Kto zużywa najwiecej
    commodities? No i wreszcie komu usiaki płacą swoimi podrobionymi pieniędzmi
    za sprowadzany badziew?

    http://www.marketwatch.com/story/chinas-forex-cache-
    too-much-of-a-good-thing-2011-05-02

    Dollar must go UP!

  • 7. Data: 2011-05-05 17:28:28
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > Wbijamy sie wlasnie we wsparcie na 37.9. Potem zostało juz mocne wsparcie
    > na 36.3$ na moim wykresie. I to by było finito na razie.

    No to mamy ten poziom
    Zobaczymy
    Nie gram tu pod fibony itp sprawy

  • 8. Data: 2011-05-05 17:47:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > Kto ma najwięcej aktywów denominowanych w w USD? Kto zużywa najwiecej
    > commodities? No i wreszcie komu usiaki płacą swoimi podrobionymi

    ale to jest bez sensu...
    dzieki temu chinole obeżrą się taniej w commodities..
    coś słaba ta teoria..

    zreszta dolec dopiero dziś zareagował na Tricheta, a wyprzedzająca zwała na
    silver od 2 maja.

    george

  • 9. Data: 2011-05-05 17:54:24
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=2333946
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2011-05-05 18:05:01
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2011 19:47:20 +0200, george napisał(a):

    > ale to jest bez sensu...
    > dzieki temu chinole obeżrą się taniej w commodities..

    > coś słaba ta teoria..

    Nie do końca słaba. Sadzisz, że chinole uśmiechają się do siebie jak widzą
    ze im obliga amerykańskie zjada upadek dolara? Zresztą wszystkie kraje
    rozwijajace sie i bardzo bogate mają tego tony, więc co - na makulaturę
    oddadzą? Po co zresztą jeżdzą do Norwegii jak na sraczkę. Żeby pogadać o
    starożytnych Wikingach?

    > zreszta dolec dopiero dziś zareagował na Tricheta, a wyprzedzająca zwała na
    > silver od 2 maja.
    >
    > george
    Jasne dzisiaj ;)