  • 1. Data: 2011-05-05 15:25:19
    Temat: USDPLN
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    USDPLN dzisiaj +700 pips od godziny 10:00.

    Dieter

  • 2. Data: 2011-05-05 16:08:50
    Temat: Re: USDPLN
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > USDPLN dzisiaj +700 pips od godziny 10:00.
    >

    > Dieter

    Co mnie żywo cieszy, bo skupowałem na dniach zielone w gotówce do 10%
    portfela :) A jaki widzisz target średnioterminowy?

    L.

  • 3. Data: 2011-05-05 18:19:55
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > USDPLN dzisiaj +700 pips od godziny 10:00.
    >

    > Dieter

    Znowu będą droższe wakacje.

  • 4. Data: 2011-05-05 18:30:38
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > USDPLN dzisiaj +700 pips od godziny 10:00.
    >

    > Dieter

    Dziś z tokfm słuchałem założeń do budżetu na 2012...
    średnioroczny erupln 3,7 ??? WTF

    george

  • 5. Data: 2011-05-05 21:28:24
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Na 2.84 zl przebiega spadkowa linia trendu i tam widzialbym pierwszy poziom
    docelowy rozpoczetych wlasnie wzrostow. Poza tym trzeba bacznie obserwowac
    poziom 2.6984 (dolek z listopada 2009), bo wyglada na to, ze zaliczylismy
    falszywke na tym poziomie i teraz bedzie ruch w gore.

    Dieter

  • 6. Data: 2011-05-08 08:13:34
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    A jak na podstawie AT oceniasz zasięg osłabienia PLN do USD ?
    Czy bez dalszego osłabienia EURO do USD możliwe jest wyraźniejsze osłabienie PLN ?
    Gdyby EURO wróciło do trendu wzrostowego to chyba PLN też wróciłby na ścieżkę
    wzrostową.

    Poniżej ciekawy link w temacie:

    http://bankier.tv/korekta-na-rynkach-bedzie-wyrazna-
    8982.html

  • 7. Data: 2011-05-08 15:38:00
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-05-2011 o 23:28:24 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Na 2.84 zl przebiega spadkowa linia trendu i tam widzialbym pierwszy
    > poziom docelowy rozpoczetych wlasnie wzrostow. Poza tym trzeba bacznie

    to nie tak daleko. Też uważam ten poziom za istotny, może tylko odczytuję
    go ciut niżej.
    czy warto grać na wzrost USD przed pokonaniem tego oporu - który niedawno
    był oporem, ale dla spadków ?
    A nie zauważasz siły EUR do PLN ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2011-05-11 18:51:37
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

> [...]
    > obserwowac poziom 2.6984 (dolek z listopada 2009), bo wyglada na to, ze
    > zaliczylismy falszywke na tym poziomie i teraz bedzie ruch w gore.

    Trochę opornie to idzie, nieproporcjonalnie słabo do umacniania $ względem
    euro. MF coś tu miesza z interwencjami (?) i do tego stopy procentowe RPP
    podnosi. Pewnie chcą utrzymać silną złotówkę pod wybory (głosy kredyciarzy).
    No ale żydzi jak będą chcieli to i tak poślą złotówkę gdziekolwiek :]

    L.

  • 9. Data: 2011-05-13 20:37:14
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > podnosi. Pewnie chcą utrzymać silną złotówkę pod wybory (głosy
    > kredyciarzy). No ale żydzi jak będą chcieli to i tak poślą złotówkę

    Widać, że to podniesienie stóp nic nie dało. Ważniejszy jest ruch na
    euro/dolarze.

    Arch

  • 10. Data: 2011-05-14 21:24:59
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Chlopaki chca dociagnac do wyborow jesiennych i robia wirtualne obliczenia
    zadluzenia Polski. Pozniej jak sie okaze, ze przekraczamy 60% PKB, to zloty
    poleci dalej na pysk az milo.
    BTW ladna winda do gory byla znowu w piatek na usdpln.