  • 1. Data: 2011-05-17 13:40:06
    Temat: Srebro 3
    Od: root <r...@v...pl>

    Nadszedł (kolejny) dzień prawdy. Może sie w koncu przebije w dół. Potem
    zjazd do 31.020 a potem to 28 i 26 stanie sie realne. Co Wy na to moi
    złoci.

  • 2. Data: 2011-05-17 15:06:40
    Temat: Re: Srebro 3
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 15:40:06 +0200, root napisał(a):

    Skippy co jest grane spójrz na dzienne E/U. Coś jakby denko się formowało.
    A miało być 1.1. Grecja - default, Portugalia - wkrótce też default a tu
    kuźwa trzyma się. Toz to jak tak dalej pójdzie sreberko nie runie i co to
    będzie?

    p.s
    A tak wierzyłem w Ciebie

  • 3. Data: 2011-05-17 16:10:46
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > kuźwa trzyma się. Toz to jak tak dalej pójdzie sreberko nie runie i co to

    no co, robią test ważnego poziomu w sposób długotrwały, skąd mam wiedzieć
    czy sięsypnie czy wykorbi?
    Nie wiem tego.
    Obie opcje podobnie prawdobodobne IMO na tę chwilę

  • 4. Data: 2011-05-17 16:31:34
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 18:10:46 +0200, skippy napisał(a):

    > no co, robią test ważnego poziomu w sposób długotrwały, skąd mam wiedzieć
    > czy sięsypnie czy wykorbi?
    > Nie wiem tego.
    > Obie opcje podobnie prawdobodobne IMO na tę chwilę

    A tam, usrany a nie długortrwały. Pójdzie w dół albo w górę - czyli jak
    zawsze.

  • 5. Data: 2011-05-17 16:55:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > ... Pójdzie w dół albo w górę - czyli jak zawsze.

    To po co pytasz?
    :)))
    Jesteś tak zdegustowany jakby Ci stopy poszły pipsa praezd nawrotką:)

  • 6. Data: 2011-05-17 17:10:12
    Od: root <r...@v...pl>

    > To po co pytasz?
    > :)))
    > Jesteś tak zdegustowany jakby Ci stopy poszły pipsa praezd nawrotką:)

    Własnie poszły. Zakichana ta Twoja AT. Naukę z tego robią a to kit żeby
    brokerom prowizję naganiać. Gdziekolwiek bym tego stopa ustawił i tak by
    poszedł.

  • 7. Data: 2011-05-17 17:12:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Nadszedł (kolejny) dzień prawdy. Może sie w koncu przebije w dół. Potem
    > zjazd do 31.020 a potem to 28 i 26 stanie sie realne. Co Wy na to moi
    > złoci.

    teraz albo nigdy
    pobrałem S ostatniej szansy po 33,78 około 18:46

    cały dzień dziś przy tym siedze, spodziewałem się że to będzie "ten" dzień
    equity zapierdala od bandy do bandy:)

    jak pójdą stopy (teraz już na zero) wezmę wolne pare dni bo już mi
    kompletnie czacha paruje i trzeba ochronić co wpadło przez ostatnie 2 tyg

  • 8. Data: 2011-05-17 17:13:30
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Własnie poszły. Zakichana ta Twoja AT.

    No sory ale Cię nie uczyłem AT a podobno jedziesz na FX 10 lat, więc nie
    wiem jak grałeś

  • 9. Data: 2011-05-17 17:18:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 19:12:17 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    >
    > jak pójdą stopy (teraz już na zero) wezmę wolne pare dni bo już mi
    > kompletnie czacha paruje i trzeba ochronić co wpadło przez ostatnie 2 tyg

    Od paru dni nie tykam tego g.... Mimo to obserwuję i zaobserwowałem że już
    nie ma takiego silnego handlu miedzy 21:30 a 22 naszego czasu jak wczesniej
    bywało. Wtedy pojawiajlo sie zawsze gigantyczne ciśnienie, żeby pchać albo
    w jedną albo w drugą stronę. Wystarczyło popatrzec 5 minut ustawić się we
    własciwą stronę i w pól godziny zarobić.
    Niestety dzisiaj też mnie podkusiło i wziąłem S ok 15 (po danych). 2 razy
    na stopie wyleciało a teraz ciśnie w górę.
    Chyba trzeba bedzie odpuścić i próbować w kolejne dni az do skutku. Tylko
    że to troszeczkę kosztowne.

  • 10. Data: 2011-05-17 17:22:13
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 19:13:30 +0200, skippy napisał(a):

    > No sory ale Cię nie uczyłem AT a podobno jedziesz na FX 10 lat, więc nie
    > wiem jak grałeś

    FX - tylko 7 lat ale nie na porąbanym srebrze. To jest sport ekstremalny.