  • 11. Data: 2011-05-17 17:26:13
    Temat: Re: Srebro 3
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:1ezv0swzjv6u$.1fluap4zfyq4j.dlg@40tude.net...

    > FX - tylko 7 lat ale nie na porąbanym srebrze. To jest sport ekstremalny.

    świeczki są takie same, a nawet łądniejsze niż na FW
    wszystko kwestia zlewarowania i nie chodzi tu o przelicznik kursu x100 czy
    ileś tam, ale to pewnie wiesz

  • 12. Data: 2011-05-17 17:45:24
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 19:26:13 +0200, skippy napisał(a):

    > świeczki są takie same, a nawet łądniejsze niż na FW
    > wszystko kwestia zlewarowania i nie chodzi tu o przelicznik kursu x100 czy
    > ileś tam, ale to pewnie wiesz

    Teraz zaczynam od 0,1 lota i koncze na stopie i tak wkółko. Nie ma ruchu,
    to nie dokładam więcej w koncu te 0,1 lota wylatuje. Dzisiaj czuje, że tez
    wyleci juz trzeci raz. No coż trzeba być cierpliwym. Jutro też jest dzień.
    Potencjalny ruch widzę na 31.xxx wiec bedzie chwila zeby dołożyć i odrobić
    straty. Ostatecznie spadnie do 21-22. To mój plan na miesiąc. Czy wyjdzie?
    (ostatnio wyszedł ;)

  • 13. Data: 2011-05-17 18:05:18
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]

    > świeczki są takie same, a nawet łądniejsze niż na FW
    > wszystko kwestia zlewarowania i nie chodzi tu o przelicznik kursu x100 czy

    No i dupa na dzisiaj....

  • 14. Data: 2011-05-17 18:24:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > No i dupa na dzisiaj....

    czyli pójdą w p.... jeża
    :)

  • 15. Data: 2011-05-17 18:35:00
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 20:24:48 +0200, skippy napisał(a):

    > czyli pójdą w p.... jeża
    > :)

    Dzisiaj jeszcze ? Myslisz?
    U mnie wyleciało, ale i tak zobacze po 21 co sie bedzie dzialo. Sam nie
    wiem juz czy probowac jutro znowu czy odpuscic na pare dni. Jak na wojnie
    cholera. I ja nerwowy nie mam być ;)

  • 16. Data: 2011-05-18 16:08:10
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 19:12:17 +0200, skippy napisał(a):

    > teraz albo nigdy
    > pobrałem S ostatniej szansy po 33,78 około 18:46
    >
    > cały dzień dziś przy tym siedze, spodziewałem się że to będzie "ten" dzień
    > equity zapierdala od bandy do bandy:)
    >
    > jak pójdą stopy (teraz już na zero) wezmę wolne pare dni bo już mi
    > kompletnie czacha paruje i trzeba ochronić co wpadło przez ostatnie 2 tyg

    Spokojnie skippy. Jak się powiedziało A trzeba powiedzieć B. Bez nerw znowu
    wziąłem S, jak skapi to jutro znowu powtórka (cierpliwość i dyscyplina;).
    Spójrz na świeczki. Czy tak wygląda trend rosnący? Czy tak wygląda korekta
    w trendzie rosnącym? Widziałeś kiedyś po żeby taka tygodniówka wystąpiła
    tylko raz. Nie pamiętam, żeby taka świeca występowała w pojedynkę.

  • 17. Data: 2011-05-18 22:11:57
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > w trendzie rosnącym? Widziałeś kiedyś po żeby taka tygodniówka wystąpiła
    > tylko raz. Nie pamiętam, żeby taka świeca występowała w pojedynkę.

    musisz wytrzymać tu ze 3 tyg beze mnie
    sory
    :)

  • 18. Data: 2011-05-19 06:53:42