  • 1. Data: 2009-08-24 21:54:19
    Temat: Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Czekałam dzisiaj 20 minut przy kasie w Polbanku w W-wie przy ul.
    Puławskiej. Myślałam, że zaraz podejdę, ale czekałam i czekałam. Potem się
    zorientowałam to pani za kontuarem chyba rajcowała sobie z jakimś
    znajomym. Jak zapytałam jak długo to jeszcze potrwa to powiedziała mi, że
    przelew robi. Myślałam, że apopleksji w tym momencie dostanę, ale
    powiedziałam jej, że ja przelew robię w 1 minutę...i wyszłam z tego banku.
    Przeciez KASA to jest kasa do pobierania/wypłacania pieniedzy, a nie
    stanowisko do robienia przelewów jakimś klientom. Nie dość, że tylko 1
    stanowisko kasowe (drugie też jest, ale nikt nie obsługuje) , to jeszcze
    nie przeznaczone do tego czego trzeba.

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-08-24 21:59:05
    Temat: Re: Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Animka" news:h6unfj$dtl$1@node1.news.atman.pl

    [ciach]

    Podać ci przykład innego banku gdzie wygląda to podobnie? :)

  • 3. Data: 2009-08-24 22:33:54
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Animka" news:h6unfj$dtl$1@node1.news.atman.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Podać ci przykład innego banku gdzie wygląda to podobnie? :)

    Eeech te banki :-( Pracownicy niedouczeni, przelewu w jedną minutę(czy już
    góra w 5 minut) nie potrafią zrobić :-(

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-08-25 01:54:49
    Temat: Re: Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kas=?ISO-8859-2?Q?owa=2E?=
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Animka wrote:

    > Eeech te banki :-( Pracownicy niedouczeni, przelewu w jedną
    > minutę(czy już góra w 5 minut) nie potrafią zrobić :-(

    Ech ci klienci, jeszcze się nie nauczyli że przelew to się robi w
    internecie a nie pracownikom d* zawraca:)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 5. Data: 2009-08-25 05:51:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:54:19 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > tylko 1 stanowisko kasowe (drugie też jest, ale nikt nie obsługuje) , to
    > jeszcze nie przeznaczone do tego czego trzeba.

    Poczieszę cię: jak się zaczną wypłaty z rachunków mocno oszczędzających
    będzie jeszcze gorzej.

  • 6. Data: 2009-08-25 06:33:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Poczieszę cię: jak się zaczną wypłaty z rachunków mocno oszczędzających
    > będzie jeszcze gorzej.

    To trzeba się będzie wpisywać na listę społeczną do wypłaty ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-08-25 06:37:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Animka" news:h6upr1$e5t$1@node1.news.atman.pl

    > Eeech te banki :-( Pracownicy niedouczeni, przelewu w jedną minutę(czy już
    > góra w 5 minut) nie potrafią zrobić :-(

    Zdrugiej strony trzeba być bardzo "inteligentnym", że by przelew(y) zlecać w
    szeroko rozumianym okienku kasowym w banku.

  • 8. Data: 2009-08-25 06:57:18
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Animka wrote:

    > Eeech te banki :-( Pracownicy niedouczeni, przelewu w jedną minutę(czy już
    > góra w 5 minut) nie potrafią zrobić :-(

    Czasami bywa tak,że pracownik jest w miarę kumaty ale system na którym
    pracuje jest dosłownie do bani.Ale przecież nikt z pracowników nie może
    powiedzieć,że system danego banku jest niedoskonały,klienci by
    pouciekali,pracownikowi zabrali by premię,którą i tak mu zabiorą a tak to
    wychodzi,że czynnik ludzki zawodzi ;-)

    Pozdrowionka
    p.s.
    jak jest źle zawsze może być gorzej ;-)

  • 9. Data: 2009-08-25 07:02:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > tylko 1 stanowisko kasowe (drugie też jest, ale nikt nie obsługuje) , to
    > jeszcze nie przeznaczone do tego czego trzeba.

    Trochę zrozumienia, to jest grecki bank czyli busy-easy ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-08-25 07:10:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > powiedzieć,że system danego banku jest niedoskonały,klienci by
    > pouciekali,pracownikowi zabrali by premię,którą i tak mu zabiorą a tak to

    dlaczego nie może? ja od pracownika Polbanku usłyszałem (w oddziale, na
    infolinii), że system jest porażką i rozumieją, że nie mogę się
    dodzwonić na infolinię, bo oni też nie mogą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS