  • 1. Data: 2009-08-25 06:39:29
    Temat: 15 KO w Eurobanku :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

  • 2. Data: 2009-08-25 06:49:37
    Temat: Re: 15 KO w Eurobanku :)
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 25 Sie, 08:39, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

    Bardzo fajnie, bardzo fajnie.
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy,23,9.html

    Tutaj mamy przykład, gdy zarządzający Bankiem czytają pl.biznes.banki
    i realizują niektóre życzenia klientów.

    Teraz bez zabawyw lokaty 7dniowe, na KO Eurobanku bez Belki można
    trzymać ~225 000 (15 kont po 15 000zł - w praktyce mniej, jeśli nie
    chcemy się bawić w codzienne przelewanie odsetek)

  • 3. Data: 2009-08-25 06:50:46
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-25 08:39, krzysztofsf wrote:
    > jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

    Zaraz będę miał 45 - aż trudno będzie się odnaleźć przy dokonywaniu
    przelewu - jeszcze się okaże, że lista nie mieści się na ekranie :)
    Pewnie przygotowują się do wprowadzenia zmian w toip od września -
    płatne przelewy z rachunków oszczędnościowych.

  • 4. Data: 2009-08-25 06:50:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

    widać KO cieszą się sporym powodzeniem ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-08-25 06:53:12
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

    Ucz sie Getinie! Na nauke ponoc nigdy za pózno.

    wiatrak

  • 6. Data: 2009-08-25 06:59:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:39:29 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

    Zobaczyli, że KO nieźle działa (być może lepiej niż lokaty) i chcą
    przyciągnąć więcej klientów. Pewnie ostatnie KO Polbanku też trochę
    pomogło. Oby nie skończyło się to tak, jak w Getinie, czyli degradacją
    oferty.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-08-25 07:29:23
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    > Pewnie przygotowują się do wprowadzenia zmian w toip od września -
    > płatne przelewy z rachunków oszczędnościowych.

    Opłata za drugą i kolejne wypłaty z RO w tym samym miesiącu - 2,95 zł.
    Opłata _nie_ będzie pobierana do 31.12.2009.

    Informacja o tym jest już w TOiP (http://www.eurobank.pl/files/docs/
    toip_rachunek_oszczednosciowy.pdf) od dobrych kilku miesięcy.

  • 8. Data: 2009-08-25 07:36:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 00:29:23 -0700 (PDT), Tomasz [Bubon] napisał(a):

    > Opłata za drugą i kolejne wypłaty z RO w tym samym miesiącu - 2,95 zł.
    > Opłata _nie_ będzie pobierana do 31.12.2009.

    Ale doczytałeś, że to co cytujesz dotyczy wypłaty gotówkowej w placówce?

    > Informacja o tym jest już w TOiP (http://www.eurobank.pl/files/docs/
    > toip_rachunek_oszczednosciowy.pdf) od dobrych kilku miesięcy.

    Hmm, albo oślepłem albo bank głęboko schował na swojej nowej stronie linki
    do TOiP.

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-08-25 07:37:32
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,

    >Opłata za drugą i kolejne wypłaty z RO w tym samym miesiącu - 2,95 zł.
    >Opłata _nie_ będzie pobierana do 31.12.2009.

    Opłata faktycznie jest wpisana, ale za _WYPŁATĘ_ z KO, a nie za przelew.
    Przelewy wewnętrzne są za 0 zł i nie ma wpisu o kolejnym przelewie w
    miesiącu.
    Oby to się utrzymało.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 10. Data: 2009-08-25 07:37:43
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Tomasz [Bubon] pisze:

> [...]
    >
    > Informacja o tym jest już w TOiP (http://www.eurobank.pl/files/docs/
    > toip_rachunek_oszczednosciowy.pdf) od dobrych kilku miesięcy.

    No bez jaj panowie.. Naprawdę będziecie biegać do placówki wypłacać
    kasę? To 2,95zł dotyczy wypłaty gotówki w placówce.

    W tej samej TOiP jest pozycja "przelew wewnętrzny" za 0 zł.

    o.