  • 21. Data: 2009-09-15 21:42:47
    Temat: Re: Stare slipy, wyciągi, itd...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 09:08:32 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
    > "Jacek Osiecki" news:slrnhatgst.7cn.joshua@tau.ceti.pl

    > Czy ja dobrze rozumiem, że zabierasz ze sobą po za paragonę dwa slipy tj.
    > ten co jest dla Ciebie i ten, który powinien zostać w kasie jako
    > potwierdzenie zapłaty kartą? Można tak w ogóle? :)

    Źle rozumiesz :) Biorę paragon i świstek który mi dają...

    > Cały czas nie mogę pojąć jak Ty te dane zabierasz :)

    Źle się wyraziłem - zamiast "w sklepie" powinno być "luzem, walające się
    byle gdzie po sklepie" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 22. Data: 2009-09-16 08:20:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "witek" news:h8oqt9$pqb$3@inews.gazeta.pl

    > przydają się do brudnej roboty. Potem można wywalić i już.

    Jeszcze jako tako (z trudem) rozumiem brudne skarpetki + brudna robota, ale
    brudne slipy? ;) Co wy ludzie pralek w domu nie macie?

  • 23. Data: 2009-09-16 08:22:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jacek Osiecki" news:slrnhb02in.tb.joshua@tau.ceti.pl

    > Źle rozumiesz :) Biorę paragon i świstek który mi dają...

    Chyba zawsze tak jest - paragon + świstek za płatność kartą. Pomijam fakt,
    że i tak żywotność tych "dokumentów" w moim przypadku żadko kiedy przekracza
    48h :)

    A ha :)

  • 24. Data: 2009-09-16 08:23:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jacek Osiecki" news:slrnhb02fo.tb.joshua@tau.ceti.pl

    > Ech, no i wyszedłem na paranoika ;)
    > Źle się wyraziłem - nie chcę zostawiać danych (nawet szczątkowych) w
    postaci
    > śmieci leżących na ladzie za kasą. Generalnie nie lubię też śmiecić, więc
    > biorę ze sobą :)

    Czyli co? Chcesz mi powiedzieć, że czasami przy płatności kartą dają ci do
    łapki tylko sam paragon bez świstka w pewnym sensie potwierdzającego zapłatę
    plastikiem? :)

  • 25. Data: 2009-09-16 13:06:28
    Od: m...@o...eu

    > mam/miałem kk z banków/w bankach citi gold, bz, bzwbk, raiiffeisen,
    > millennium, i jeszcze nie było niezgodności na wyciągach, nic nie
    > reklamowałem.
    > wam się zdarza mieć coś 'dopisane' lub pomylone kwoty?
    Owszem. Millennium raz na jakiś czas (w tym roku dwukrotnie) ma zwyczaj
    księgowania moich płatności kartą podwójnie. Zwracają po interwencji, choć
    zwykle nie od razu.
    W lutym nawet zaksięgowali mi transakcję, której... nie było (nie doszło do
    autoryzacji, czytnik się zawiesił i niczego nie wypluł, nie było podpisu na
    slipie... bo i slipa nie było).

    m23m