  • 1. Data: 2010-03-20 20:47:10
    Temat: Stocznie - End of Story.....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Janusz Korwin Mikke w Bielsku-Białej
    http://tiny.pl/hgw2t

    "[...] ...ma Pan przykład Pana Grada - przecież to jest sprawa absoloytnie
    skandaliczna - Pan Grad publicznie zaręczył trzykrotnie że ci nabywcy
    stoczni są absolutnie wiarygodni i tak dalej, tymczasem Pan Grad newet nie
    wiedział kto ma być nabywcą tej stoczni, otóż kazdy moze sobie sprwdzić w
    internecie to nie jest publikowne nawet w prasie że stocznie miał nabyć
    żaden katarski fundusz inwestycyjny, który na następny dzień o oświadczeniu
    Pana Grada oświadczył że on nie jest żadnym nabywca a tylko pośrednikiem.
    Nabywcą miała być jakaś spółka innej spółki zarejestrowanej na antylach -
    znany jest skłąd tej spółki publikowany również w prasie, są to wszystko
    ludzie Mossadu z szefem byłym Mossadu na czele. I to nie oznacza że to jest
    przekręt, była to bardzo skomplikowana operacja służb specjalnych która
    polegała na tym, że ci ludzie Mossadu mieli dostać te stocznie, wzamian za
    to mieli załatwić, że Gruzja kupi Polskie rakiety przeciwlotnicze. To był
    taki deal wiązany. A dlaczego - ludzie pytają - bo ministrem obrony
    narodowej Gruzji jest żyd Izraelczyk autentyuczny, były obywatel Izraela -
    ma podwójne obywatelstwo Gruzińskie i żydowskie i Gruzja ma takie zadanie że
    jeżeli samoloty Izraela wyruszą żeby zbombardować Iran to o to chodzi aby
    wylądować na lotniskach Gruzji (nie ma jak ominąć - Izrael nie graniczy z
    Iranem ani nie graniczy z żadnym krajem który graniczy z Iranem [...]

    [...] ... Pan Grad wtedy nie wiedział o co chodzi, służby specjalne kazały
    mu to załatwić, on słuchał służb, no i teraz Pan Tusk obiecał że go
    wyrzuci,ale służby nie mogły dopuścić do tego żeby człowiek który lojalnie
    wykonuje polecenia służb specjalnych wyleciał z posady. Ponieważ Pan Tusk
    się uparł żeby go wyrzucić zagrożono że straci poparcie telewizji, wiadomo
    że WSI działa ...... [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-21 06:46:01
    Temat: Re: Stocznie - End of Story.....
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Skoro operacja byla tajna to skad pan Mike wie kto ja prowadzil

    Leszek

  • 3. Data: 2010-03-21 10:06:21
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > się uparł żeby go wyrzucić zagrożono że straci poparcie telewizji, wiadomo

    I w tym cały problem. Ty przeczytałeś i wierzysz jak w pismo święte. Nie
    masz żadnych innych źródeł na poparcie tych faktów poza artykułem. Nie jest
    ważne dla Ciebie czy stocznie powinny być sprzedane czy nie. Nie jest ważne
    czy Ty jako podatnik chcesz dalej do tego dokładać czy nie. W innym miejscu
    narzekasz, że Cię okradają na 5000,- rocznie. Teraz o tym zapominasz. Jak
    już jesteś zdania by stocznie sprzedać to teraz masz wymagania skąd są
    pieniądze. Wytłumacz jakie jest niebezpieczeństwo gdyby właścicielem stoczni
    byłby do spółki wywiad izraelski i rosyjski. Powiedz czym to grozi Tobie
    mnie nam wszystkim. I na koniec pomijane jest, że do sprzedaży nie doszło bo
    najzwyczajniej w tym czasie i w tym miejscu posiadanie takich stoczni to
    interes, który przynosi straty. Bardziej konsekwentnie opiekuj się swoimi
    5000,- rocznie to potem nie będziesz opowiadał, że Ci je kradną, jak prawda
    jest taka, że Ty te pieniądze rozdajesz.

  • 4. Data: 2010-03-21 11:00:47
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > 5000,- rocznie to potem nie będziesz opowiadał, że Ci je kradną, jak
    > prawda
    > jest taka, że Ty te pieniądze rozdajesz.

    Ty się kurwa dziwisz że w Polsce nic się nie opłaca jak 3/4 ministrów
    powiązanych jest z fundacjami proniemieckimi którym wcale nie jest na rękę
    aby stocznie w Polsce istniały. Macie czego chcieliście wyborcy Platformy a
    wcześniej Kwaśniewskiego.
    3/4 mojego rocznika w latach 2000 -2005 wypierdoliło za granicę bo tutaj
    pozostawał tylko Urząd Pracy z pustymi tablicami ogłoszeń.
    Zarzynał Balcerowicz, później Miller, a teraz Tusk (z małą przerwą na boom
    podczas prezydentury Kaczorów).

    Macie czego chcecie - macie więc i zarżniętą stocznie .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-03-21 11:20:11
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Macie czego chcecie - macie więc i zarżniętą stocznie .....

    Chociaż trzeba przyznać że koniunktura na budowanie statków nie jest
    sprzyjająca..... Kiedys zapodałem tutaj cytat z Gwiazdowskiego który mówił
    że bodajże 3/4 floty transportowej stoi zacumowana w portach na oceanie
    spokojnym bodajże....

    Najśmieszniejsze że w ramach tej waszej unijnej solidarności do niemieckich
    stoczni się dopłaca ....
    Nasze sa juz zarżnięte i po kłopocie.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-03-21 11:23:48
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > Najśmieszniejsze że w ramach tej waszej unijnej solidarności do
    > niemieckich stoczni się dopłaca ....
    > Nasze sa juz zarżnięte i po kłopocie.....

    Zostały chyba jeszcze ze trzy, jak przyjdxze koniunktura to się odbuduje
    :) - najlepiej na prywatnym właścicielu - już bez hydry związkowej.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-03-21 11:24:19
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > podczas prezydentury Kaczorów).
    >
    > Macie czego chcecie - macie więc i zarżniętą stocznie .....

    No właśnie. Tak myślałem od początku. Nic nie stoi za Twoją wiarą we własną
    projekcję rzeczywistości. Również "3/4 rówieśników" sobie wymyśliłeś i "3/4
    ministrów" oraz to, że "nic się nie opłaca" jakby trzy stocznie to było
    wszystko. Niestety takie głupole jak Ty biorą udział w wyborach i głosują.

  • 8. Data: 2010-03-21 12:25:43
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > własną
    > projekcję rzeczywistości. Również "3/4 rówieśników" sobie wymyśliłeś i

    Che che z tymi ministrami to zapomniałem dodać "3/4" najważniejszych
    ministrów. Już to kiedyś wklejałem ......

    Dobre rady starego Kulmera
    http://www.asme.pl/122466743580775.shtml

    "[...] Zwłaszcza, że na straży naszych finansów stoi pan Jan
    Vincent-Rostowski, zwany także Jackiem Rostowskim - opisany w katalogach IPN
    jako "zarejestrowany 22.12.1982 r. przez Wydz. XI Dep. I MSW w kategorii
    zabezpieczenie. Zdjęty z ewidencji 13.09.1989 r. z powodu rezygnacji
    jednostki operacyjnej". Według słowniczka IPN kategoria "zabezpieczenie" to:
    "wieloznaczna, nie przesądzająca o charakterze >zainteresowania< forma
    rejestracji, mająca na celu >ochronę< osoby". [...]."

    Prawda nie jest nigdy produktem głosowania....
    http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/2,ID367016957,RS1
    ,index.html

    "[ ...] W Pekao S.A. doradcą był też inny znany człowiek, a obecnie minister
    finansów rządu Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa, jak
    najbardziej Ludowego- pan Jacek Vincent Rostowski, były wykładowca na
    Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie, założonym i finansowanym
    przez znanego filantropa i dobroczyńcę pana Georgesa Sorosa.. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-03-21 12:31:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Niestety takie głupole jak Ty biorą udział w wyborach i głosują.

    I nie obrażaj mnie Totusie, bo ja tego nie robię wobec ciebie. Jak się tak
    zaczniemy nawzajem obrażać, i wyzywac epitetami to rzeczywiście jak Viper
    mówi "zrobi się tutaj chlew" .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-03-21 12:49:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > I nie obrażaj mnie Totusie, bo ja tego nie robię wobec ciebie. Jak się tak
    > zaczniemy nawzajem obrażać, i wyzywac epitetami to rzeczywiście jak Viper
    > mówi "zrobi się tutaj chlew" .....

    Jeżeli czujesz się obrażony to przepraszam Cię najmocniej. Nie miałem
    takiego zamiaru. Pisząc głupole miałem na myśli ludzi łatwych do
    manipulacji, którzy nie zadają pytań i przyjmują publicystykę na wiarę.