  • 1. Data: 2005-09-06 08:07:36
    Temat: Stowarzyszenie i bankowość elektroniczna
    Od: Mucha <p...@i...pl>

    Witam,

    pomagam czasem w klubie sportowym w sprawach informatycznych. Obecnie klub
    ma rachunek rozliczeniowy w banku PKO BP. Chcielismy otworzyć w tym samym
    banku nowy rachunek "Wspólny Cel", przeznaczony właśnie dla m. in.
    stowarzyszeń kultury fizycznej (tak jest właśnie zarejsestrowany klub w
    KRS) z dostępem elektronicznym Inteligo + również dostęp elektroniczny do
    starego konta. Pracownik banku stwierdził jednak, iż niemożliwe jest
    uruchomienie kanału elektronicznego, gdyż w dziale 2 KRS-u zapisane jest:
    "Przy składaniu w imienu klubu oświadczeń w zakresie jego praw i obowiązków
    majątkowych niezbędne jest współdziałanie dwóch członków Zarządu.
    Składającymi oświadczenie powinien być prezes lub i v-ce prezes i
    skarbnik".
    Co w takiej sytuacji zrobić, aby jak najprościej i jak najszybciej udało
    się otworzyć dostęp elektoniczny?

    --
    Pozdro,
    Mucha

  • 2. Data: 2005-09-06 11:33:07
    Temat: Re: Stowarzyszenie i bankowość elektroniczna
    Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!>

    Mucha wrote:
> [...]

    > skarbnik".
    > Co w takiej sytuacji zrobić, aby jak najprościej i jak najszybciej

    poszukaj banku z ktory umozliwia takie operacje, np bzwbk z ich
    homebankingiem, kb24 (ale tego nie polecam... bo zwykle mam z ich systemem
    jakies problemy).

    idea jest taka, ze przelew nie pojdzie dopoki 2osoby nie 'podpisza' go
    swoimi kluczami elektronicznymi (oczywiscie zakres uprawnien, ilosc
    wymaganych podpisow, etc jest zalezna od preferencji i wymagan statutowych
    ;) )

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2005-09-06 11:51:38
    Od: "damiahn" <d...@p...onet.pl>

    > Co w takiej sytuacji zrobić, aby jak najprościej i jak najszybciej udało
    > się otworzyć dostęp elektoniczny?

    My mamy klub sportowy bez dzialłalności gospodarczej i spokojnie założyliśmy
    konto w VW Bank...
    pozdrawiam,
    Damian

  • 4. Data: 2005-09-06 16:01:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 6 Sep 2005 10:07:36 +0200, Mucha <p...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >majątkowych niezbędne jest współdziałanie dwóch członków Zarządu.
    >Składającymi oświadczenie powinien być prezes lub i v-ce prezes i
    jesli chciales napisac "powinien być prezes lub v-ce prezes i
    skarbnik" to niech bank da dostep do rachunku tylko prezesowi.
    Wtedy bedzie zgodnie z KRS.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 5. Data: 2005-09-06 17:14:32
    Od: "Krystian" <f...@o...pl>

> [...]
    > swoimi kluczami elektronicznymi (oczywiscie zakres uprawnien, ilosc
    > wymaganych podpisow, etc jest zalezna od preferencji i wymagan

    Jakie banki maja systemy online dajace takie mozliwosci?

    Krystek

  • 6. Data: 2005-09-06 17:37:05
    Od: m...@o...pl

    > systemem

    > statutowych
    >

    > Jakie banki maja systemy online dajace takie mozliwosci?
    >
    > Krystek

    Np. Nordea Bank - eFirma +

    martek

  • 7. Data: 2005-09-06 19:17:10
    Od: Mucha <p...@i...pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2005 18:01:17 +0200, WAM napisał(a):

    > jesli chciales napisac "powinien być prezes lub v-ce prezes i
    > skarbnik" to niech bank da dostep do rachunku tylko prezesowi.
    > Wtedy bedzie zgodnie z KRS.
    >
    > WAM

    Przepisałem dokładnie z KRS - nie jest to zbyt logicznie napisane, ale z
    linijki wyżej jasno wynika że muszą być 2 osoby. Z tego co się
    dowiedziałem, to BPH oferuje też możliwość podpisywania przelewów przez
    internet przez 2 osoby (w bankowości telefonicznej już nie).

    --
    Pzdr
    Mucha