  • 11. Data: 2010-09-29 14:17:36
    Temat: Re: Strategia depozytow na 3-6-12M
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:i7vh2l$7de$1@news.onet.pl...

    > nie "zmieni", a "zwiekszy"
    > ponadto wszystko zalezy od zapisow umowy, jesli okreslona jest w niej
    > kwota netto, to wowczas pracodawca poniesie koszty podwyzki

    Ty masz w umowie dochód po opodatkowaniu czy brutto? "Personal Income Tax"
    jest podatkiem od dochodów osobistych i pracodawca nie ma na niego wpływu.
    Zobaczymy czy wyrówna ci twój pracodawca podwyżke vatu? Przecież powinien ,
    bo mniej kupisz za swoja dotychczasową pensję. :)

    wiatrak

  • 12. Data: 2010-09-29 14:40:34
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-29 13:03, Marek pisze:

    > Czy przypadkiem nie byłoby to działanie "prawa wstecz" - przecież umowa
    > takiej lokaty została zawarta przed ewentualnym "wymysłem Vincenta"

    Jak rządowi zabraknie pieniędzy, to będą sobie zbiorowo gwałcić prawo na
    dowolne sposoby. Już raz SN albo TK uznał prymat interesu budżetu
    państwa nad jakimkolwiek prawem.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2010-09-29 15:07:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/29/2010 04:05 PM), brum wrote:
    > fiskus niczego nie zabierze, dla lokat otwartych przed zmiana przepisow
    > stosuje sie poprzednie przepisy
    > tak bylo rowniez w przypadku wprowadzania podatku belki

    Nie zabierze, jeżeli będą zapisy dot. okresu przejściowego. Równie
    dobrze może tym razem takiego zapisu nie być i wtedy ewentualnie TK może
    ustawę uwalić.

    Chyba że się mylę ;).

    p. m.

  • 14. Data: 2010-09-29 15:36:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Nie zabierze, jeżeli będą zapisy dot. okresu przejściowego. Równie
    > dobrze może tym razem takiego zapisu nie być i wtedy ewentualnie TK
    > może ustawę uwalić.
    >
    > Chyba że się mylę ;).

    Ja tylko zwracam, uwagę szanownego grona, że większość bezbelkowych
    lokat obecnie jest kapitalizowana codziennie.

    I zapewne ewentualna ustawa będzie "w nowy sposób" traktowała odsetki
    naliczone po "ostatniej kapitalizacji".
    Bez żadnego działania prawa wstecz.
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 15. Data: 2010-09-29 19:50:07
    Temat: [OT]Re: Strategia depozytow na 3-6-12M
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Zobaczymy czy wyrówna ci twój pracodawca podwyżke vatu? Przecież powinien
    > , bo mniej kupisz za swoja dotychczasową pensję. :)

    jesli umowie sie z pracodawca na pensje zalezna na przyklad od ceny benzyny,
    to tego bedziemy sie trzymac ustalajac wyplate
    a ironia argumentu nie zastapi...