  • 11. Data: 2012-02-03 16:11:32
    Temat: Re: Straty, straty, straty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jggb50$4d9$...@n...news.atman.pl

    > Ech, jakby sie kto czepial, to dokladniej
    > nadajnik w Mainflingen, 25km od Frankfurtu
    > zas sam zegar w Brunszwiku. ;)

    Ja się uczepiłem, co zaprezentowałem słowem 'spod'. :)

    Najniższa temperatura na moim balkonowym to -21,3°C o godzinie 6:47.
    Stacje meteo potwierdzają tę godzinę z dobrą dokładnością i podają,
    że notowały wtedy -30°C. Można zatem powiedzieć śmiało, że pomiędzy
    moimi odczytami a odczytami stacji meteo jest różnica 9°C, czyli
    spora. 400 metrów stąd też mam ,,stację pogody'', zewnętrzny czujnik
    zawieszony jest znacznie wyżej i notuje temperatury o około 4°C niższe
    niż ten, który mam tuż obok siebie.

    Latem oba pokazują mniej więcej to samo.

    Teraz meteo pokazuje -21°C a mój 14.5°C czyli chyba odchylenie
    mego wzrasta wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej. :)

    -=-

    Wracając do tematyki grupy... Hm... Jakby tu wrócić...
    A!! No właśnie... E... Ten, no, tego...

    Ubezpieczenie w mBanku jest korzystne, bo można dostać keszbek 5% za
    siano lub suchy chleb? Chyba trzeba by latać dużym samolotem, bo
    osobowy samochód tyle nie żre, aby się opłacało... :)

    -=-

    Tak więc idę na stronę ;) Allianz Direct i kupuje OC za jedną złotówkę. :)
    Tanie. :) Ale trzeba zapłacić za rok z góry -- czyli w sumie 365 złotych. ;)

    zniżka 09% -- CR93Z3NHF
    zniżka 10% -- KUPON

    Pierwsze mam na popierze, drugie wala się w necie -- stempel to stempluje.
    Wcześniej dostałem od jakiegoś agenta UBezpieczeniowego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-02-03 16:42:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jgh0vr$5qc$...@i...gazeta.pl

    > Tak więc idę na stronę ;) Allianz Direct i kupuje OC za jedną złotówkę. :)
    > Tanie. :) Ale trzeba zapłacić za rok z góry -- czyli w sumie 365 złotych. ;)

    Zaczęło się od kłopotów z wejściem. Hasło złe, kilkaosób ma takie dane, wreszcie...
    Hasło musi się składać z dużych cyfr, małych cyfr, to hasło juz było używane,
    to także było (co jest zwykłym łgarstwem) itd... Ale po iluśtam probach udało
    się. :) Później poszło szybko, wszystko trzeba było przekalkulować, niestety
    wyszło drożej... Na szczęcie drożej tylko o 50 groszy, a na jeszcze większe
    szczęście pobrało bez tego zdrożenia...

    O godzinie 17:34 miałem już u soebie gotową polisę. :) A zacząlem gdzieś
    okołoo 17:14 czyli 20 minut wcześniej. :) Z tych 20 minut co najmniej
    14 minut to próba wejścia... Trochę za późno, aby jechać teraz do
    1/2banku i rezygnować z mistrzostwa narciarskich...

    W 50%banku nie wypuszczają, tutaj nie wpuszczają...

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,wlodzimierz_wysocki,
    moskva_odessa.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Już wiem, na co mi spuszczono te 5 dych groszowych! Toż
    gdzieś trzeba wydrukować te polisę. A choć ksero (gdzie
    trzeba skanowac i drukować) kosztuje 18 groszy, to wydruk (gdzie nie
    trzeba skanować) jest dwakroć droższy... Straty, strtaty, straty...

  • 13. Data: 2012-02-03 17:23:37
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgh0vr$5qc$1@inews.gazeta.pl...

    > Najniższa temperatura na moim balkonowym to -21,3°C o godzinie 6:47.
    Rejestruje tez godzine, ale niechcacy skasowalem

    > Można zatem powiedzieć śmiało, że pomiędzy
    > moimi odczytami a odczytami stacji meteo jest różnica 9°C

    Lokalne meteo z lotniska podaje obecnie -18
    moj odczyt -19,3 jednak nie wiem co ile oni aktualizuja
    - porownywalem swoje odczyty ze slupkowym (cechowanym)

    > Ubezpieczenie w mBanku jest korzystne, bo można dostać keszbek 5% za
    > siano lub suchy chleb? Chyba trzeba by latać dużym samolotem, bo
    > osobowy samochód tyle nie żre, aby się opłacało... :)

    Ubezpieczenia mBąka sa dla mnie malo atrakcyjne ;)
    poza tym mam dodatkowa znizke w PiZetjU

    > Tak więc idę na stronę ;) Allianz Direct i kupuje OC za jedną złotówkę. :)
    > Tanie. :) Ale trzeba zapłacić za rok z góry -- czyli w sumie 365 złotych.
    > ;)

    Biorac pod uwage ze to nie ty bedziesz sie "wozil" z wyplata OC
    u ubezpieczyciela typu krzak - mozna go miec gdziekolwiek ;)

    W mBąku mam obecnie tylko jakis poszarpany kryzysem parasol ;)
    i nieliczne papierki gpw ktore chyba warto stopniowo juz dobierac ;)
    No i uśpioną złotą rybke czekającą na egzekucje (poki co wegetuje za friko)

  • 14. Data: 2012-02-03 17:44:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgh56p$1kn$...@n...news.atman.pl

    > Lokalne meteo z lotniska podaje obecnie -18
    > moj odczyt -19,3 jednak nie wiem co ile oni aktualizuja
    > - porownywalem swoje odczyty ze slupkowym (cechowanym)

    Pewnie nie rzadziej niż co godzinę.

    Qrdeaux!! Zapłaciłem nie tą kartą co trzeba!!!
    Tak mnie w tym [co by tu napisać?] skołowali, że zapłaciłem
    Impresją zamiast DobroKontową. Całe 34 złote z groszami!!!

    Z 7 dych groszowych strat...

    Jak diabeł mnie skusił?! Miało to miejsce wczoraj, tuż po podrywie ;) tej ze
    Skierniewic... ;)

    Tak to jest, gdy człowiek myśli o [] maryni, zamiast o finansach... :(

    Cały zysk z błędu Allianz (bo 2012 rok ma 366 dni a wzięli tylko 365 złotych)
    został mi wczoraj zabrany i mogę jedynie cieszyć się %% -- Impresja właśnie ma
    początek swego okresu...

    Aż mną zatrząsło, gdy zobaczyłem, że z Dobrego Konta nic nie
    zeszło po wczorajszym... Pojąłem w LOT, że zeszło z Impresji...

    Już wiem, jak było...
    Miałem kupić mięso u Tatara i miałem tam zapłacić Impresją.
    Ponieważ mięso lubi chłód, postanowiłam, że kupię przy wychodzeniu.
    No i zamiast zapłacić za mięso, zapłaciłem za zakupy w hipermarkecie...

    Straszne!!!

    Dobrze, że choć szalik odnalazł drogę do domu, choć szkoda, że trochę późno, bo szyja
    boli...

    > Biorac pod uwage ze to nie ty bedziesz sie "wozil" z wyplata OC
    > u ubezpieczyciela typu krzak - mozna go miec gdziekolwiek ;)

    Allianz to najlepszy ubezpieczyciel jakiego znam.
    Ale jeśli napisze, że masz 10 lat bezszkodowości i będziesz
    miał wypadek, mogą nie wypłacić, jeśli nie wykażesz się choćby
    jednoroczną bezszkodowością... :)

    Albo inaczej -- wypłacą, ale składkę mogą przekalkulować..

    > W mBąku mam obecnie tylko jakis poszarpany kryzysem parasol ;)
    > i nieliczne papierki gpw ktore chyba warto stopniowo juz dobierac ;)
    > No i uśpioną złotą rybke czekającą na egzekucje (poki co wegetuje za friko)

    Ja tam mam mieć wkrótce telefon komórkowy. :)

    Ten z nagłówka. :) Ich (płatną0 kredytówką zapłaciłem Transferem za OC,
    po 20 zapłacę kolejne OC (za biuro doradcy podatkowego, którego jestem
    pracownikiem) i aż strach pomyśleć, ile nią wydam, choć nic nie kupię...
    Do tego VoIPowy telefon, z którego nie ja korzystam... Niby ja też, ale
    ja bezpłatnie, bo wewnątrz Tlenofonu...

    -=-

    Po prostu szok!!! Z karty szmal schodzi a ja nic nie kupuję!!!!
    OC za samochód, OC za pracę, opłata za kartę, VoIP...

    !!! Jeszcze raz -- Allianz to (jak dotąd) najlepszy ubezpieczyciel w Polsce. !!!

    [tylko trochę nerwowy, ;) gdy człowiek chce jakoś wyjaśnić, że choć
    pisze o bezskodowości, to szkody ma -- najwyraźniej ubezpieczyciela
    te szkody niewiele interesują]

    AC też tam miałem -- i ubezpieczenie wypłacono mi bezproblemowo? :)
    Grosza nie zobaczyłem!! -- po prostu Volvo coś powymieniało
    a Allianz im za to zapłacił tyle, ile chcieli. :)

    -=-

    Idę na podryw. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-02-03 17:48:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jgh6do$mp9$...@i...gazeta.pl

    > Allianz to najlepszy ubezpieczyciel jakiego znam.
    > Ale jeśli napisze, że masz 10 lat bezszkodowości i będziesz

    + Ale jeśli napiszesz im, że masz 10 lat bezszkodowości i będziesz

    > miał wypadek, mogą nie wypłacić, jeśli nie wykażesz się choćby
    > jednoroczną bezszkodowością... :)

    > Albo inaczej -- wypłacą, ale składkę mogą przekalkulować..

    + Albo inaczej -- może i wypłacą, ale składkę mogą przekalkulować...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-02-03 18:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > Grosza nie zobaczyłem!! -- po prostu Volvo coś powymieniało
    > a Allianz im za to zapłacił tyle, ile chcieli. :)

    Mojemu poszkodowanemu tez zapłacili odszkodowanie bez zająknienia -- ze
    3 razy więcej niż był warty jego samochód. :) Oficjalnie 3 razy, bo
    naprawdę być może zapłacili znacznie więcej. :)

    I nawet z Urzędem Miejskim nie szarpali się ponoć, choć tak naprawdę
    to winowajcą jest UM, gdyż na skrzyżowaniu rosły drzewa i krzaki. :)

    UM jest cwany -- postawił tam z jednej strony znak STOP a z tej, z której
    ja jechałem, postawił trójkąt. Po STOPie jedziesz tak długo, aż zobaczysz
    skrzyżowanie (czy inne tory) ale trójkąt po prostu nakazuje Ci, abyś
    ustąpił pierwszeństwa... Nie wnika w to, jakim cudem to uczynisz... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-02-03 18:41:05
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgh6do$mp9$1@inews.gazeta.pl...

    > Impresją zamiast DobroKontową. Całe 34 złote z groszami!!!
    > Z 7 dych groszowych strat...

    No ....za kare nie powinienes dzis jesc migdalow ;P

    > Ja tam mam mieć wkrótce telefon komórkowy. :)

    Jesli przenosisz numer to faktycznie ... wkrotce
    /z zaslyszanych opowiesci /

    > Po prostu szok!!! Z karty szmal schodzi a ja nic nie kupuję!!!!
    > OC za samochód, OC za pracę, opłata za kartę, VoIP...

    Przegladalem dzisiaj wyciagi i okazalo sie
    ze w 4 m-ce wyrobilem wymagany limit golda z half-banku
    - ilosciowo :)

    Citek jednak zechcial obdarowac mnie kk MCW
    to teraz im (za te 200 wisni) troche budzet podreperuje ;)

    > !!! Jeszcze raz -- Allianz to (jak dotąd) najlepszy ubezpieczyciel w
    > Polsce. !!!

    Moze dla Ciebie - wiec nie dyskutuje

    > Idę na podryw. :)

    I znow sie bedziesz ślinił do kasjerek w marketach ? ;P

  • 18. Data: 2012-02-03 19:02:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgh9o1$6bh$...@n...news.atman.pl

    > No ....za kare nie powinienes dzis jesc migdalow ;P

    Mogę już nie jeść -- i tak za dużo dziś zjadłem. :)

    > Jesli przenosisz numer to faktycznie ... wkrotce
    > /z zaslyszanych opowiesci /

    Od 16 lutego br. mam być ponoć w mBanku.
    To kolejne pieniądze tracone -- prawie nigdzie nie
    dzwoniłem (co ja? -- Quasimodo na dzwonnicy?) a płaciłem
    Erze temobilnej nie mniej niż zł. 19,15 za każdy miesiąc...

    > Przegladalem dzisiaj wyciagi i okazalo sie
    > ze w 4 m-ce wyrobilem wymagany limit golda z half-banku
    > - ilosciowo :)

    Ilościowo. :) A co to znaczy? Kwotowo? Czyli ile?

    > Citek jednak zechcial obdarowac mnie kk MCW
    > to teraz im (za te 200 wisni) troche budzet podreperuje ;)

    A mnie z trudem wygospodarował kiedyś 150 wiśni.

    > Moze dla Ciebie - wiec nie dyskutuje

    A miałeś z nimi trudności jakiekolwiek?

    > I znow sie bedziesz ślinił do kasjerek w marketach ? ;P

    Do kobiet przy kasie -- słyszałem, ze takie są najlepsze...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-02-03 19:24:00
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jghb12$7lb$1@inews.gazeta.pl...

    > Od 16 lutego br. mam być ponoć w mBanku.
    > To kolejne pieniądze tracone -- prawie nigdzie nie
    > dzwoniłem (co ja? -- Quasimodo na dzwonnicy?) a płaciłem
    > Erze temobilnej nie mniej niż zł. 19,15 za każdy miesiąc...

    Eneuelu, Eneuelu ... BOLEJE nad twoja rozrzutnoscia :(
    wzialbys sobie fresza w playu, doladowanie za fajf i karta wazna przez rok.
    Przy twoich zamilowaniach, dalbys sie wygadac
    wszelkim marketingowcom i nazbieralbys minut
    na swoje okazjonalne dzwonienie - LOL
    / 1min za 2 przychodzace z obcej sieci/

    > Ilościowo. :) A co to znaczy? Kwotowo? Czyli ile?

    60 bezgot. / rok = amnestia za wznowienie ;)

    > A mnie z trudem wygospodarował kiedyś 150 wiśni.

    Teraz jest bardziej szkodry do 200 wisni dorzuca talzena punktow ;P

    > A miałeś z nimi trudności jakiekolwiek?

    Nie i dlatego nie neguje.

    > Do kobiet przy kasie -- słyszałem, ze takie są najlepsze...

    Zakladam ze tylko te, ktore sa sklonne sie dzielic :D

  • 20. Data: 2012-02-03 19:37:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jghc8g$93u$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Przy twoich zamilowaniach, dalbys sie wygadac
    > wszelkim marketingowcom i nazbieralbys minut

    To wiele bym nie miał -- może z 5 minut rocznie. :)
    Inna sprawa, że dla mnie to też wiele. :)
    (czy raczej by było wiele, gdyby nie to, że niemal
    każda rozmowa rozpoczyna się od opowieści o trosce
    i td. oraz pytania, o zgodę na nagrywanie)

    > 60 bezgot. / rok = amnestia za wznowienie ;)

    60 czego? Razy? Bo jeśli 60 razy -- to nie ilościowo a raczej liczbowo. :)

    > Teraz jest bardziej szkodry do 200 wisni dorzuca talzena punktow ;P

    Punktów to może dał mi i kilka tysięcy -- ale po co mi one? :)
    nawet tych nie chcę, które mi policjanci dają. ;)

    > Nie i dlatego nie neguje.

    Myślę, że nie -- bo trzeba być zdolnym, aby z nimi mieć jakiekolwiek problemy. :)

    > Zakladam ze tylko te, ktore sa sklonne sie dzielic :D

    Dzielić? Chyba mnożyć?... Chcesz iść pod prąd Bożych rozkazów?
    Bóg nakazuje rozmnażanie się. Wprawdzie Kościół mówi o potrzebie
    podążania pod prąd, ale ja jakoś wolę te kobiety, które chcą się
    mnożyć, nie dzielić. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'