  • 1. Data: 2010-04-22 21:52:45
    Temat: Struktura w Mille
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Nie jestem zadnym specjalista od struktur, ale tak po prostu mnie
    zaciekawilo:
    "18-miesięczna LOKATA strukturyzowana Tygrysy Rynku -
    zarabiaj na wzroście spółek sektora infrastrukturalnego krajów BRIC"

    6 roznych firm (indeksow), 3 punkty w czasie dla oceny, kazdy z punktow
    niezaleznie daje kilka procent.

    Kwota lokaty * Kupon * (X1 + X2 + X3)

    gdzie:

    Xj zdefiniowane jest następująco.
    Jeżeli dla każdego i, i =1,2...6 Sij > Si0 , to Xj = 1
    W przeciwnym przypadku Xj = 0, j = 1, 2, 3

    Innymi slowy, oprocentowanie dla X1 (analogicznie dla X2 i dla X3) jest
    tylko wtedy, gdy wszystkie 6 indeksow zanotowalo w tym punkcie wzrost
    w stosunku do punktu wyjscia. Wartosc oczekiwana odsetek od takiej
    lokaty chyba nie powala? :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 2. Data: 2010-04-22 21:53:54