  • 11. Data: 2010-04-21 14:22:52
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Nie znam rosyjskiego, to tłumaczenie jest ok?
    > http://www.youtube.com/watch?v=U_-oWN4a8uY

    Tak. Nawet bardzo OK.

    --
    AS

  • 12. Data: 2010-04-21 15:06:46
    Od: Virck <v...@v...net>

    totus wrote:

    > To jest zupełnie niespodziewane. Ja spodziewałem się US marines i bundeswery
    > oraz husarii polskiej. Ale Ruscy? Ruscy pod Smoleńskiem to jest zupełnie
    > zaskakujące.

    No wlasnie....Ja bym sie tez spodziewal najpredzej zydow na rowerach....

  • 13. Data: 2010-04-21 17:08:30
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powtarza "ni chuja siebie", a to dość istotna różnica.

    no raczej nie "sybir"; tylko co to znaczy po rosyjsku "siebie"?

  • 14. Data: 2010-04-21 18:11:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no raczej nie "sybir"; tylko co to znaczy po rosyjsku "siebie"?

    http://www.slovoborg.ru/definition/%D0%BD%D0%B8+%D1%
    85%D1%83%D1%8F+%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5

    podziw dla czegoś, nie oznacza pragnienia posiadania czegoś. Tj. siebie -
    nic

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-04-21 19:45:02
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    85%D1%83%D1%8F+%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5

    > podziw dla czegoś, nie oznacza pragnienia posiadania czegoś. Tj. siebie -

    No patrz, czyli jednak to nie znaczy to samo co po polsku "Nie ma chuja,
    będzie Sybir".

  • 16. Data: 2010-04-21 19:55:17
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > No patrz, czyli jednak to nie znaczy to samo co po polsku "Nie ma chuja,
    > będzie Sybir".

    Chyba to mniej więcej oznacza ćoś ala:

    Czyli to "sjebie" to nic nie oznacza, taki odnośnik poskiej
    akcentującej "kurwy" ?.

    Bez tytułu
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=764

    "[...] "Gdy chcę, by ludzie coś naprawdę zapamiętali - mówię to im z
    podwójną wulgarnością. Być może nie brzmi to miło (...) ale pomaga (...)
    zapamiętać". [...]".

    Czyli kacap mniej więcej powiedział " Ni chuja kurwa" jakby kogoś
    gonił kto zaczął uciekać......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-04-21 20:53:02
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Kwi, 21:55, Endriu <a...@g...com> wrote:

    > Czyli kacap mniej więcej powiedział " Ni chuja kurwa" jakby kogoś
    > gonił kto zaczął uciekać......
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    Endriu, bez urazy.
    Interpretujesz wszystko, co jest związane z tą tragedią, w celu
    udowodnienia spisku Rosjan.
    Z niektórych tez się później wycofujesz. Patrz:
    ruscy żołnierze --> no w sumie lotnisko wojskowe
    kokpit cały --> a nie, to silnik
    nie ma dwóch ciał --> są wszystkie

    Teraz te rosyjskie słowa: " Ni chuja kurwa" jakby kogoś gonił kto
    zaczął uciekać...."

    Tak jakby zrozumieć co poeta miał na myśli mówiąc " O kurwa, kurwa"
    To może wyrażać wszystko: zachwyt-obrzydzenie, miłość-nienawiść, cool-
    obciach, zło-dobro itp itd
    Proponuję mniej emocji i polityki, a więcej logiki.

  • 18. Data: 2010-04-21 21:32:20
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > zapamiętać". [...]".
    >
    > Czyli kacap mniej więcej powiedział " Ni chuja kurwa" jakby kogoś

    Ruscy nie uzywaqja slowa "kurwa" a "bladz" wymiawia sie bliadz

  • 19. Data: 2010-04-22 15:28:56
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Gdzięś wyczytałem że to oznaczą coś ala polskie

    " o ku..., spierdalam"

    jako że sie kamerujący przestraszył się tego co zobaczył
    albo że usłyszał strzały

  • 20. Data: 2010-04-22 15:45:09
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 22-04-2010 17:28, haze pisze:
    > Gdzięś wyczytałem że to oznaczą coś ala polskie
    >
    > " o ku..., spierdalam"
    >
    > jako że sie kamerujący przestraszył się tego co zobaczył
    > albo że usłyszał strzały

    jeżeli myślisz o "ni ch..a siebie" tzn coś wręcz przeciwnego. On nie
    chce opuścić tego miejsca.