  • 41. Data: 2010-04-24 12:13:29
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 24 Apr 2010 00:20:55 +0200, w <hqt76k$ndj$1@news.onet.pl>, "maniana"
    <g...@c...es> napisał(-a):

    > 10. dlaczego nie mogę zapomnieć słów tego parszywego mordercy - tuska -
    > wypowiedzianych przy jakiejś okazji: "powiem może brutalnie, ale nie
    > potrzebuję takiego prezydenta" (tusk)

    Miałeś wziąć niebieską...

  • 42. Data: 2010-04-24 18:36:13
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    r...@k...pl wrote:

    > Miałeś wziąć niebieską...

    Czerwone są smaczniejsze ale maja skutki uboczne. Ludzie są słabi, sam
    wiesz.

  • 43. Data: 2010-04-24 22:06:08
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Uważajcie na podprogowy przekaz: "BĄDŹMY RAZEM", wyborczy drób jest nim
    karmiony od kilku dni w mediach. To będzie główne hasło wyborcze naszej
    WSIowej wąsatej kwoki. Przeciętny POmyjak oderwany od zmywaka do urny
    wyborczej, ma mieć skojarzenie: "PiS dzieli ludzi, PiS jest zły" (parchata
    gazeta już to zasugerowała przy okazji pogrzebu na Wawelu). Taki sam
    mechanizm zastosowali w poprzednich wyborach, POmyjak z kurzym móżdżkiem do
    dzisiaj wierzy, że staje się inteligentny, dobrze wykształcony i
    przedsiębiorczy głosując na WSIowo-UBecką lodziarnię ryżego gaulaitera -
    najlepszego kumpla Putina.

    "jaki prezydent taki zamach" - Bronisław Komorowski
    "jaka wizyta, taki zamach, no bo z 30 metrów nie trafić w samochód to trzeba
    ślepego snajpera" - Bronisław Komorowski
    "gdyby nie sezon ochronny, to postrzelał bym do kaczek" - Bronisław
    Komorowski

    sezon ochronny się skonczył i gaulaiter tusk z WSIową wąsata kwoką
    postrzelali sobie.