  • 31. Data: 2010-04-23 15:41:32
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hqrf3q$b07$1@news.onet.pl...
> [...]
    B5

    > http://www.slovoborg.ru/definition/%D0%BD%D0%B8+%D1%
    85%D1%83%D1%8F+%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5

    na tym linku nie jest napisane, że
    >>> sjebje = niczego = nic

    tylko że
    "ni huja sjebje" jest równoznaczne z "sjebje - niczewo"

    "sjebje" znaczy "sobie"
    natomiast "ni huja" jest odpowiednikiem dla "niczego"
    Zreszta w polskim jest podobnie.

  • 32. Data: 2010-04-23 16:07:54
    Od: fatso <f...@n...com>

    maniana wrote:
    > Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > "[...] Dzis nie ma juz Ryszarda Kaczorowskiego. Zabil go nie Moskal
    > strzalem
    > w tyl glowy w Katyniu [...]"
    >
    > Czy aby na pewno jesteś tego pewien Fatso ?.
    >
    > SMOLEŃSK STRZAŁY WIDOCZNE SYLWETKI !!!! analiza
    > http://www.youtube.com/watch?v=Sppv6S9aHI4&feature=r
    elated

  • 33. Data: 2010-04-23 16:12:28
    Od: fatso <f...@n...com>

    maniana, niczego nie jestem pewien.
    ale to co ty piszesz jest zbyt przerazajace by nawet przez chwile
    kontemplowac.
    Po prostu mozg normalnego czlowieka sie przed tym wzbrania.
    Charakterystyczny jest ten link do smolenskiej prawdy podany wyzej
    przez ktoregos z kolegow.
    Chodzi o mega-plotke, ze wicepremier Szojgu zginal w jakies jakies
    zorganizwowanej katastrofie.
    Sam fakt, ze Moskale musieli temu zaprzeczyc swiadczy o ich mentalnej
    zdolnosci do popelnienia
    takiej nieslychanej zbrodni.

    fatso

  • 34. Data: 2010-04-23 16:30:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    > Chodzi o mega-plotke, ze wicepremier Szojgu zginal w jakies jakies
    > zorganizwowanej katastrofie.

    Chyba przesadzasz z tą "mega-plotką" - Endriu nie ma takiego zasięgu a on
    to wymyślił :)

    --
    marfi

  • 35. Data: 2010-04-23 16:46:01
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba przesadzasz z tą "mega-plotką" - Endriu nie ma takiego zasięgu a on
> [...]

    No nie wiem, co drugi naiwniak (to dużo) ktory mysli że tu znajdzie Graala
    wpisuje se adres grupy po czym czyta to wszystko, co widzisz - czyli syf z
    malarią.
    Miała byc cisza w bessie i więcej merytoryki w hossie a jest po prostu stała
    kampania wyborcza i paru pojebów + czasmi coś trącącego giełdą, ale
    sporadycznie.

    W sumie chyba wstyd sie przyznać że się tu pisuje więc kasuję ten szit z
    czytnika.

    Pozdrawlejem ni huja Sybir i Putina który (jak już pewnie oszołom od
    eutanazji weidźm ustalił) szefa NBP z całym dowództwem WP wsadził w
    Warszawie do prezydenckiego samolotu obok prawie 100 innych samych ważnych
    osób.

  • 36. Data: 2010-04-23 18:15:20
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    > zorganizwowanej katastrofie.
    > Sam fakt, ze Moskale musieli temu zaprzeczyc swiadczy o ich mentalnej

    Fatso, jest jeszcze taka informacja potwierdzona (dziś oficjalnie w głównym
    wydaniu wiadomości TVP1 o godzinie 19:30) na podstawie czasu awrii lini
    energetycznej uszkodzonej przez spadajacy samolot, że wypadek wydarzł się
    kilkanaście minut wcześniej niż oficjalnie podano i w tym czasie jedna z 3
    ocalalych osób prawdopodobnie dodzwoniła z telefonu komórkowego do do
    Wiktora Batera (korespondenta Polsatu).

    *
    Cytat:
    zainteresowani tematem znają wiele analiz i przypuszczeń z katastrofy więc
    przestańcie bełkotać że coś wymyślają , mamy prokuratorów lecz możemy
    obserwować i prowadzić własne skojarzenia faktów.Nasz montażysta Wiśniewski
    zmienił już częściowo swoje zeznania; złagodniał wobec rosyjskich służb /
    kto uważnie śledził przebieg wydarzeń z 10 kwietnia powinien zauważyć
    korespondencję p.Batera który po otrzymaniu telefonu z wraku samolotu od
    żyjącej! osoby rozmawiał o tym z redaktorem ze studia,telefon otrzymał 4
    minuty po upadku samolotu --16 minut wcześniej niż oficjalna godzina
    rozbicia,chyba pamiętacie jak podano że prawdopodobnie 3 osoby są ranne
    ,następnie podano że nikt nie przeżył katastrofy.W ciągu tych 16 minut "
    sprzątano" teren zresztą słychać to na tym słynnym filmiku. polecam :1)
    http://www.youtube.com/watch?v=_96X6s2eRvI
    2) http://www.youtube.com/watch?v=wMFjjolas_I 3)filmik zrobiony komórką,
    wersja w zwolnionym tempie -2x: http://www.youtube.com/watch?v=4E5qeLDz8kw
    Kto szuka ten znajduje.
    *

  • 37. Data: 2010-04-23 21:04:42
    Od: fatso <f...@n...com>

    powtorze raz jeszcze: moj umysl odrzuca cos az tak potwornego, po prostu
    nie moge sobie tego wyobrazic.
    Pewnie mysle podobnie do dowodcow obrony Lwowa, we Wrzesniu 1939. Obie
    strony otaczajace miasto,
    Niemcy i Rosjanie, zaproponowaly poddanie sie im wlasnie. Polacy
    wybrali Rosjan jako slowian, ludzi nam bliskich
    i wlasciwie takich z ktorymi zadnej wojny nie prowadzimy. Zle wybrali i
    dzis leza w Katyniu.

    fatso

  • 38. Data: 2010-04-23 22:20:55
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    osobiście mam jeszcze takie pytania:

    1. dlaczego tusk i putin zrobili wszystko żeby nie było wspólnych obchodów
    katyńskich z Panem Prezydentem Lechem Kaczyńskim, choć Pan Prezydent chciał
    tego i wyrażał publicznie taką wolę?
    2. dlaczego zdemontowano system przecyzyjnego naprowadzania na lotnisku w
    Smoleńsku przywieziony przed wizytą tuska i putina, skoro wiedziano, że za 3
    dni przylatuje prezydent RP?
    3. dlaczego system TAWS w Tu-154 przekazywał błędne dane, lub nie działał?
    4. skąd wzięła się mgła?, skoro swiadkowie twierdzili, że przed lądowaniem
    polskiej delegacji była piękna pogoda, i zaraz po katastrofie mgła zniknęła
    (mgłę akurat wywołuje się bardzo prosto, używając glikolu etylowego - choćby
    tak, jak w studio tanca z gwiazdami)
    5. dlaczego zaraz po śmierci polskiego Prezydenta media ogłosily, że
    zniknęła przeszkoda do historycznego pojednania z Rosją?
    6. dlaczego nie zaaresztowano nikogo kto odpowiada za przygotowanie i
    zabezpieczenie wizyty Prezydenta RP?
    7. dlaczego rząd nie podał się do dymisji?
    8. dlaczego nie powołano komisji śledczej i nikt o tym nie wspomina?
    (przypominam, że jak zatrzeliła się łapówkara blida bo bala sie więzienia,
    to następnego dnia zarządano komisji śledczej, a żydowko-ubeckie media
    przystąpiły do nagonki na PiS ze zdwojoną siłą)
    9. dlaczego od początku mówi się o wypadku, a nie o zamachu i zabójstwie?
    (wykluczając praktycznie zamach)
    10. dlaczego nie mogę zapomnieć słów tego parszywego mordercy - tuska -
    wypowiedzianych przy jakiejś okazji: "powiem może brutalnie, ale nie
    potrzebuję takiego prezydenta" (tusk)

  • 39. Data: 2010-04-24 01:07:50
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    http://74.125.77.132/search?q=cache:9t0ePBp0bWkJ:www
    .tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-
    do-polakow/1643874+orędzie+Komorowskiego+do+narodu+t
    vp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    a to ktoś umie wyjaśnić? (patrz data i godzina przy tytule orędzia)
    to pierwotna kopia strony zapisana w cache pamieci google, obecnie data i
    godzina jest już inna...
    skąd TVP Info miało orędzie tego bandyty 10.04.2010 o godzinie 05.57 rano,
    jak "wypadek" miał się dopiero zdarzyć (10.04.2010 o godzinie 08:56)
    wasaty gajowy napisał sobie orędzie dzień wcześniej?

  • 40. Data: 2010-04-24 12:04:32

    Fri, 23 Apr 2010 20:15:20 +0200, w <hqsqrh$job$1@news.onet.pl>, "maniana"
    <g...@c...es> napisał(-a):

    > kilkanaście minut wcześniej niż oficjalnie podano i w tym czasie jedna z 3
    > ocalalych osób prawdopodobnie dodzwoniła z telefonu komórkowego do do
    > Wiktora Batera (korespondenta Polsatu).

    A Bater to potwierdza, czy może "zaginął w tajemniczych okolicznościach" :>?