  • 11. Data: 2010-04-21 09:35:42
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: fatso <f...@n...com>

    SlawcioD wrote:

    > przeciez to lotnisko wojskowe - to kogo mialbys sie spodziewac jako
    > pierwszych? grabazy? a moze łudzkie pogotowie?
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    tak czy siak, nie rokuje to dobrze przyjazni polsko-radzieckiej(tfu)
    rosyjskiej jesli sie pisze
    z powazna mina, ze potomkini Luny Brystygierowej oprawia polskie trupy a
    moskale w naturalnym
    odruchu wpojonym im przez lata sluzby, siegaja po nagana by zaprowadzic
    wsrod swojego motlochu porzadek.

    A juz najwiekszy mam zal, ze pozostaje na tej grupie niedoceniony jako
    Poeta.
    A przeciez tak sie wysililem:
    http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/br
    owse_thread/thread/badd1f9cea433662#

  • 12. Data: 2010-04-21 11:50:25
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > rany boskie...
    >
    > --

    Viper, delikatnie to ujales, ale jakze celnie - mimo ze ja lubie Korwina to
    jednak Endriu przesadza i to bardzo (nie napisze tego co mi sie cisnie na
    usta)
    pozdrawiam
    Przemek

  • 13. Data: 2010-04-21 12:11:12
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]

    > Tobą
    > rządzi??? To było lotnisko wojskowe więc kto miał najbliżej?

    A co ma z tym wspólnego Korwin ?. Przecież pisał on iż tragedię ową
    uważa za wypadek.

    Odnośnie wojska - faktycznie - zapomniałem - przecież to lotnisko
    wojskowe.
    Zwracam honor.
    Filmik dziwny, ale jednak raczej świadczy o rozpędzaniu gapiów.

    Ciekaw jetsem co będzie w skrzynkach.

    EOT

    P.S. Mój post jest sformułowany w postaci pytania, a nie stwierdzenia.
    Tak sobie swobodnie dywaguje bo widziałem ten filmik wcześniej, ale
    nie poddany obróbce ( w zwolnionym tempie mozna by się doszukać
    jakichś uciekająco-znikających po strzale postaci). A wogóle to
    nieczęsto się zdarza aby podczas akcji ratowniczej ...... strzelano.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-04-21 12:56:43
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl>

    > A wogóle to
    > nieczęsto się zdarza aby podczas akcji ratowniczej ...... strzelano.

    równie nieczęsto prowadzone są akcje ratownicze bez udziału karetek.
    pozdrawiam, g.

  • 15. Data: 2010-04-21 14:06:51
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-04-21 14:56, grzessiek pisze:

    > równie nieczęsto prowadzone są akcje ratownicze bez udziału karetek.
    > pozdrawiam, g.

    Mnie najbardziej dziwi, ze nikomu nawet przez mysl nie przejdzie ze to
    moglby byc zamach (pewnie zeby nie byc wysmianym).
    Ciekawe jakby zareagowala USA gdyby to ich samolot sie rozbil na
    terytorium Rosji. Czy pozwoliliby Ruskim grzebac na miejscu wypadku i w
    ogole dotykac czarnych skrzynek, nie mowiac juz o wywiezieniu ich do
    Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze
    nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

  • 16. Data: 2010-04-21 14:15:09
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze
    > nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

    A niektórych ciał wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!

    Dwóch ciał po prostu nie ma!
    http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiadomos
    c.html?ticaid=1a078

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-04-21 14:43:30
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > A niektórych ciał wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!
    >
    > Dwóch ciał po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiado
    mosc.html?ticaid=1a078

    Viper, nie wiesz czasami gdzie są kurwa piloci skoro kokpit był
    cały ?.

    Zapach likwidacji
    http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwid
    acji/
    http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2010-04-21 14:49:12
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Viper, nie wiesz czasami gdzie są kurwa piloci skoro kokpit był
> [...]
    Piloci sa na ogol wsrod ludzi uratowanych( o ile to w ogole mozliwe).
    naturalny instynkt pilota jest podniesc przeciez cockpit w gore gdy samolot
    idzie w ziemie czy tez wode. Byc moze wiec wypelzli z rozbitej kabiny
    a ktos dobil ich z litosci czy nawyku? No a potem to trzeba ciala zabrac
    i olow z glowy wyjac przeciez.

  • 19. Data: 2010-04-21 14:50:30
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

    To chyba są silniki, a nie kokpit....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-04-21 14:52:42
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    Jestes tego pewien ze nikt nie dobijal tych, ktorzy sie tam jakos
    cudem uratowali ?.

    A czy mieli w tym jakiś udział TW Bolek, TW Karol i TW Must ???