    From: dejf <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Strzały ...
    Date: Wed, 21 Apr 2010 16:06:51 +0200

    W dniu 2010-04-21 14:56, grzessiek pisze:

    > równie nieczęsto prowadzone są akcje ratownicze bez udziału karetek.
    > pozdrawiam, g.

    Mnie najbardziej dziwi, ze nikomu nawet przez mysl nie przejdzie ze to
    moglby byc zamach (pewnie zeby nie byc wysmianym).
    Ciekawe jakby zareagowala USA gdyby to ich samolot sie rozbil na
    terytorium Rosji. Czy pozwoliliby Ruskim grzebac na miejscu wypadku i w
    ogole dotykac czarnych skrzynek, nie mowiac juz o wywiezieniu ich do
    Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze
    nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.