  • 1. Data: 2006-11-14 09:48:41
    Temat: Student i skoring kredytowy
    Od: "situ" <s...@g...com>

    Witam
    Mam prośbę o pomoc. Jestem studentem Politechniki Warszawskiej i
    wymyśliłem sobie, iż na pracę inżynierską napisze programik do
    skoringu kredytowego. Podstawowym elementem jest tu tabela skoringowa,
    a tą trzeba utworzyć ze zbioru jakiś danych o ludziach, ktorzy już
    zaciągali kredyty. Powiedzcie proszę skąd mogę zdobyć taką bazę
    danych, która posłóżyła by mi do wygenerowania tabeli skoringowej
    i czy to w ogóle możliwe. Czy może istnieją gdzieś w sieci takowe
    dla studentów (googlowanie nie przyniosło mi wyników). Czy sztuczne
    wygenerowanie danych to jedyna możliwość (tu boję się, że w
    takich danych nie będzie żadnych prawidłowości i tabela scoringowa
    okaże się bezsensowna)?

    z poważaniem
    situ

  • 2. Data: 2006-11-14 10:00:43
    Temat: Re: Student i skoring kredytowy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    situ wrote:[...]

    > a tą trzeba utworzyć ze zbioru jakiś danych o ludziach, ktorzy już
    > zaciągali kredyty. Powiedzcie proszę skąd mogę zdobyć taką bazę
    > danych, która posłóżyła by mi do wygenerowania tabeli skoringowej
    ^^^^^^^^^ ort.
    Takie dane to jedna z cenniejszych informacji w bankach (IMHO) więc nie
    sądzę, żeby Ci się udało

    KJ

  • 3. Data: 2006-11-14 16:04:55
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Takie dane to jedna z cenniejszych informacji w bankach (IMHO) więc nie
    > sądzę, żeby Ci się udało

    Nie mylisz sie, a dostęp do tej bazy maja nieliczni.

    Darek

  • 4. Data: 2006-11-14 23:14:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "situ" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
[...]

    Poszukaj w ksiazkach o bankowosci. Znajdziesz tam przyklady...
    http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php
    ?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&kod=8386621095&spi
    sTR=1
    http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php
    ?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&kod=8388840118&hth
    ost=1
    Rozdzialy o ocenie zdolnosci kredytowej...

    MK