  • 1. Data: 2006-11-13 20:09:15
    Temat: KK - przeniesienie - gdzie?
    Od: "Maniee" <m...@w...pl>

    Od 3 miesięcy mam kartę kredytową w BPH (żadnych zaległości w spłacie
    kwoty minimalnej, regularne obroty na karcie - wręcz wzorowy klient ;)) z
    limitem 2500 zł.
    Za kilka dni otrzymam trzeci wyciąg.
    Chcę ją przenieść do innego banku wyłącznie na podstawie 3 wyciągów (bez
    zaświadczenia o dochodach).
    Oprócz Raiffeisen (o tym już czytałem w archiwum) które banki oferują taką
    możliwość?

  • 2. Data: 2006-11-13 20:15:47
    Temat: Re: KK - przeniesienie - gdzie?
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Maniee napisal dnia 2006-11-13 21:09:

> [...]
    > zaświadczenia o dochodach).
    > Oprócz Raiffeisen (o tym już czytałem w archiwum) które banki oferują taką

    Każdy przyjmie cię z otwartymi rękami, pekao, bzwbk...

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."

  • 3. Data: 2006-11-13 20:38:19
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Kaminski napisał(a):

    > Każdy przyjmie cię z otwartymi rękami, pekao, bzwbk...

    W mBanku wymagają żeby karta miała 6 miesięcy przy przenoszeniu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2006-11-13 20:42:04
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ejajpr$6l9$2@sunflower.man.poznan.pl, *Marcin Kaminski* wrote:

    > Każdy przyjmie cię z otwartymi rękami, pekao, bzwbk...

    W pekao procedura uproszczona nie istnieje. I tak bedziesz musial przyniesc
    zaswiadczneie o dochodaach, wiec co to za przenoszenie karty...

    Millenium i ING rozwaz.

    --
    darnok

  • 5. Data: 2006-11-13 23:52:09
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Kaminski <m...@g...art.pl> napisał(a):
    > Każdy przyjmie cię z otwartymi rękami, pekao, bzwbk...

    A które nie wymagają rezygnacji z poprzedniej karty? ZTCP Rajfi, Mille,
    jeszcze jakiś?

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 6. Data: 2006-11-14 07:41:48
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Sinus wrote:

    > A które nie wymagają rezygnacji z poprzedniej karty? ZTCP Rajfi, Mille,
    > jeszcze jakiś?

    W ING trzeba teoretycznie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 7. Data: 2006-11-14 09:26:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > W ING trzeba teoretycznie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    W Millenium tak samo. Jak nie zrezygnujesz to nikt Cie za to nie bedzie
    scigal...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2006-11-16 20:57:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ejajdq$1as8$1@news2.ipartners.pl>,
    "Maniee" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > limitem 2500 zł.
    > Za kilka dni otrzymam trzeci wyciąg.
    > Chcę ją przenieść do innego banku wyłącznie na podstawie 3 wyciągów (bez

    A ja mam pytanie: czy dla bankow licza sie wyciagi czy tez i obroty na
    tych kartach?
    Mam KK w mBanku od 3 lat chyba, ale obroty sa znikome... czasem jakies
    500zl sie trafi na miesiac.

    TA

  • 9. Data: 2006-11-16 21:48:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > tych kartach?
    > Mam KK w mBanku od 3 lat chyba, ale obroty sa znikome... czasem jakies

    Ja przynioslem 3 puste wyciagi :-) ze złotej rybki (bo już karta
    wcześniej była wypowiedziana) i zadzialaly.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2006-11-17 00:55:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5...@i...ma.local.domain>,
    Pete <n...@n...com> wrote:

    > Ja przynioslem 3 puste wyciagi :-) ze złotej rybki (bo już karta
    > wcześniej była wypowiedziana) i zadzialaly.

    A gdzie przeniosles? Bo w sumie ta Zlota Rybka jest ok chyba?

    TA