    From: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Supermarket FI w mBanku...
    Date: Thu, 23 Mar 2006 15:32:00 +0100

    No więc chcę kupic swoje pierwsze jednostki i...
    Znalazłem tam fundusz Skarbiec Gotówkowy.

    Wartość jednostki na początku października 2005 wynosiła 2.08, a w początku
    marca tego roku 4.19.
    Czyli że wkładając w ten fundusz 5000 zł po pół roku mam prawie 10 tyś,
    odliczajac belkowe i opłatę za zarządzanie.
    Teoretycznie, bo musi tu być jakiś haczyk, tylko gdzie on jest?
    Ktoś mi podpowie?

    AS