  • 21. Data: 2005-12-21 22:05:19
    Temat: Re: Swojska atmosfera
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 22:00:03 GMT,
    osoba podpisana: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    > On Wed, 21 Dec 2005 22:41:11 +0100, "Tomasz Nowicki"
    ><t...@s...com> wrote:
    > Pan Szanowny to nie ma większych problemów? Jakoś zwracać się trzeba.
    > "Panie Wojtku" to nie spoufalanie, to miła i uprzejma forma
    > grzecznościowa. Można zwracać się sztywno "Szanowny Panie", ale
    > większość ludzi odbierze to jako wręcz złośliwość.
    Bez przesady. Zwykłe "Pan" wystarczy. Jak dla mnie to całe takie
    spoufalnie wynika tylko z tego, że komuś do kogo mówimy "panie Kamilu",
    czy wręcz "Kamilu" łatwiej będzie wcisnąć nowy produkt.
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 22. Data: 2005-12-21 22:06:40
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 21 Dec 2005 23:01:49 +0100, yayco
    <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    >Jedyny bank który był łaskaw zadać w ogóle pytanie, czy może się do mnie
    >zwracać po imieniu (co nie znaczy, oczywiście, że jedyny w Polsce) to
    >Multi, a i to dopiero w Aquariusie.
    >Oczywiście odmówiłem ;-)

    Widzę, że wraz z wiekiem pojawia się megalomania... Mam nadzieję, że
    będę w stanie to w sobie zwalczyć :)

    PG

  • 23. Data: 2005-12-21 22:09:14
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-21 23:06- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    > Widzę, że wraz z wiekiem pojawia się megalomania... Mam nadzieję, że
    > będę w stanie to w sobie zwalczyć :)
    >
    > PG

    Wolę megalomanię od chamstwa. Taki kaprys.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 24. Data: 2005-12-21 22:10:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 21 Dec 2005 22:05:19 +0000 (UTC), Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Bez przesady. Zwykłe "Pan" wystarczy. Jak dla mnie to całe takie
    >spoufalnie wynika tylko z tego, że komuś do kogo mówimy "panie Kamilu",
    >czy wręcz "Kamilu" łatwiej będzie wcisnąć nowy produkt.

    Nie każdy, kto ma kontakt z klientami, coś im sprzedaje. A samo "Pan"
    nie wystarczy. Używane w takich sytuacjach, w których używa się "panie
    Kamilu" musiałoby brzmieć "panie", co jest już wręcz chamskie.

    PG

  • 25. Data: 2005-12-21 22:11:02
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 21 Dec 2005 23:09:14 +0100, yayco
    <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    >Wolę megalomanię od chamstwa. Taki kaprys.

    Ja też. Tylko mamy inną definicję chamstwa. No ale ja nie pracuję w
    budżetówce ;P

    PG

  • 26. Data: 2005-12-21 22:11:56
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-21 23:11- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    I nie masz platynowej karty ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 27. Data: 2005-12-21 22:15:11
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 21 Dec 2005 23:11:56 +0100, yayco
    <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    > I nie masz platynowej karty ;-)

    bo nie jestem megalomanem :)

    PG

  • 28. Data: 2005-12-21 22:15:50
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-21 23:15- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    Nie. Nikt Ci nie proponował. :-))

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 29. Data: 2005-12-21 22:26:11
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 21 Dec 2005 23:15:50 +0100, yayco
    <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    >Nie. Nikt Ci nie proponował. :-))

    Ja Ci się ponawydurniam!!!!!! :)))

    Owszem, ale i tak bym odmówił.
    Pewną złotą mam i właśnie zrezygnowałem ze wznowienia.
    Nie muszę się w ten sposób dowartościowywać :P

    PG

  • 30. Data: 2005-12-21 22:30:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 22:10:10 GMT,
    osoba podpisana: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]

    > Kamilu" musiałoby brzmieć "panie", co jest już wręcz chamskie.

    Naprawdę nie potrafisz wyobrazić sobie rozmowy z klientem bez "tykania"
    ? Z jednym z wielu klientów.

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.