  • 31. Data: 2005-12-21 22:36:55
    Temat: Re: Swojska atmosfera
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-21 23:26- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    > Ja Ci się ponawydurniam!!!!!! :)))
    >
    > Owszem, ale i tak bym odmówił.
    Ten sposób obłaskawiania świata, wywołany konfliktem między jaźnią
    odzwierciedloną a jaźnią fasadową, zwykle nazywamy"symptomem kwaśnych
    winogron":-p.

    > Pewną złotą mam i właśnie zrezygnowałem ze wznowienia.
    > Nie muszę się w ten sposób dowartościowywać :P

    A tak poważniej, nie sądzę, żeby to na co mnie (Ciebie, kogokolwiek)
    stać, koniecznie miało służyć samodowartościowaniu. Struktura spożycia
    (także w sferze usług) zależy od zamożności. Nie będę się wygłupiał i
    jeździł trabantem, tylko po to, żebyś nie nazwał mnie megalomanem.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 32. Data: 2005-12-21 22:51:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-21 23:11, osobnik yayco stwierdził, iż:
    > I nie masz platynowej karty ;-)

    W (po)światku (m)IRC(netowym) to by brzmiało jak obraza ;->

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 33. Data: 2005-12-21 23:14:13
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/21/2005 11:51 PM, Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-12-21 23:11, osobnik yayco stwierdził, iż:

    > W (po)światku (m)IRC(netowym) to by brzmiało jak obraza ;->

    Prawdziwy luksus jest wtedy, gdy można w sklepie czy gdzie indziej
    powiedzieć, że pieniądze przyniesie służąca albo kierowca.

    Mnie się podobają Niemki - bo są jak czekolada Ritter'a - "kwadratowe,
    praktyczne, dobre".

    Luksus jest jednakże dopiero, gdy w sklepie wiedzą, że tak będzie, bo
    mają zaufanie. Tego nie można kupić płacąc kartą MC (inną też nie).

    Cytat z amerykańskiego filmu:

    - jak się tłumaczy to jego indiańskie imię?
    - "Zgubiłem Kartę American Express i Wcale Się Tym Nie Przejąłem".

    Pzdr: Witek

  • 34. Data: 2005-12-22 00:05:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Dec 2005 00:14:13 +0100, Catbert wrote:
> [...]
    >
    >Luksus jest jednakże dopiero, gdy w sklepie wiedzą, że tak będzie, bo
    >mają zaufanie. Tego nie można kupić płacąc kartą MC (inną też nie).

    Hi hi - a wiesz jak mozna stracic prestiz ? :-)

    Podajesz taka platynowa, a kasjerka do drugiej kasjerki:
    Ewkaaa ! takie karty tez obslugujemy ?

    J.