  • 1. Data: 2007-08-08 20:09:50
    Temat: Sygma? ING?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie dostałem rozliczenie mojej karty Real wydanej przez bank Sygma....
    Wklepałem numer do systemu mBanku i został rozpoznany jako ING... Czy to
    błąd mBanku czy też jakiś oszust mi podrzucił fikcyjne rozliczenie?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 2. Data: 2007-08-08 21:21:01
    Temat: Re: Sygma? ING?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wklepałem numer do systemu mBanku i został rozpoznany jako ING... Czy to
    > błąd mBanku czy też jakiś oszust mi podrzucił fikcyjne rozliczenie?

    Sygma ma rachunki w ING. Wszystko ok.

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-09 08:50:45
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 8 sierpnia 2007 23:21
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9dc5v$f1s$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Sygma ma rachunki w ING. Wszystko ok.

    Nie rozumiem... Jak jeden bank może mieć rachunki w drugim?

  • 4. Data: 2007-08-09 11:13:34
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Nie rozumiem... Jak jeden bank może mieć rachunki w drugim?

    Takie już jest życie.

    marekz

  • 5. Data: 2007-08-09 14:50:01
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Takie już jest życie.
    >
    > marekz

    A czy Sygma to jest bank? Czy tylko jakaś organizacja pożyczkowa.
    Może to taki bank co mieści się na 1/2 piętra wynajętego w biurowcu
    banku-matki. To i rachunki tam mają.
    Odkąd za własny numer bankowy jest opłata i to duża
    to nawet "banki" spółdzielcze scaliły się z kilku tysięcy numerów w
    jakąś rozsądną ilość. :-)

    Rafał

  • 6. Data: 2007-08-09 16:40:53
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 16:50
    (autor Rafal Franczak
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9f9jg$7n0$3@news.agh.edu.pl>):

    > A czy Sygma to jest bank?

    używają nazwy bank: http://sygmabank.pl/subpage.php?id_cat=9&what=sgprpl

    Sygma Bank Polska jest oddziałem francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme
    (Spółka Akcyjna).

    A używanie nazwy BANK jest chyba jakoś regulowane prawnie

  • 7. Data: 2007-08-10 04:02:36
    Od: roman k <K...@a...pl>

    > Nie rozumiem... Jak jeden bank może mieć rachunki w drugim?

    Na tej samej zasadzie, na jakiej można być operatorem
    komórkowym, nie mając żadnej infrastruktury, Dostawcą
    internetu bez serwerów, a Nawet Centralnym Zarządem
    Autostrad - bez autostrad. :)