  • Data: 2012-05-31 13:39:13
    Temat: SygmaBank - burdel albo proba wyludzenia...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Ręce opadają...

    W kwietniu kupowałem parę rzeczy w Praktikerze... Część transakcji
    rozłożyłem na 5 rat 0% (bo w sumie były niewielkie i nie łapały się na
    limit na 20x0%) a dwie - na 20 rat 0%.

    Pojawia się wyciąg - 600zł zamiast 430zł. Co się okazuje? Dwie co miały
    być na 20 rat (na kwitkach kod jest prawidłowy) rozłożyli na 5 rat.

    OK, błądzić rzecz ludzka - pojechałem przy okazji zakupów do ich punktu
    w tym samym Praktikerze, odbębniliśmy papierkologię, reklamacja na obie
    transakcje złożona... dziś dzwonię i poprawili tylko jedną, tę mniejszą.

    No żesz k*.*a!!! Radośnie radzą mi jechać jeszcze raz reklamować... Czy
    oni mają aż taki burdel u siebie, czy też to celowe działanie, żeby
    wyłudzić jakieś "opłaty karne"??

    Mam dość - wpłacę tyle, ile powinno być, a jak będą coś fikać, to
    powiadomię nadzór bankowy i prokuraturę. Niech się tłumaczą przed organami!

    Ktoś jeszcze miał z nimi podobny problem?