  • 1. Data: 2012-07-29 21:55:46
    Temat: Sync i karta w euro
    Od: "Ejkum Kejkum" <e...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,
    Na 'http://www.sync.pl/produkt/KontoOszczednosciowe jest info, że można
    sobie wyrobić konto walutowe i do tego kartę. Zastanawiałem się nad kontem w
    euro i kartą do niego, tak żeby wymieniać środki w jakimś kantorze
    internetowym, a potem płacić kartą za granicą unikając dodatkowego
    przewalutowania.
    1) Czy ktoś testował coś takiego i może potwierdzić, że to działa + cała
    operacja się opłaca?
    2) Co w takim przypadku z krajami, które są poza strefą euro? Czy w takim
    przypadku też warto byłoby płacić kartą w euro?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-30 09:14:48
    Temat: Re: Sync i karta w euro
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 19:55:46 +0000, Ejkum Kejkum napisał(a):

> [...]
    > 2) Co w takim przypadku z krajami, które są poza strefą euro? Czy w
    > takim przypadku też warto byłoby płacić kartą w euro?

    Spoglądnij na ostatnio ofertę Aliora czyli kantor. IMO tam karta jest
    lepsza no ale to już zależy co bardziej potrzebujesz.

    https://kantor.aliorbank.pl

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-07-30 21:15:13
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    > Spoglądnij na ostatnio ofertę Aliora czyli kantor. IMO tam karta jest
    > lepsza no ale to już zależy co bardziej potrzebujesz.

> [...]

    Jak się on ma do https://internetowykantor.pl/ ?
    mam u nich konto i się zastanawiam czy ten w Alior nie był lepszy do konta w
    sync

  • 4. Data: 2012-07-31 09:28:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 Jul 2012 21:15:13 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > Jak się on ma do https://internetowykantor.pl/ ?
    > mam u nich konto i się zastanawiam czy ten w Alior nie był lepszy do
    > konta w sync

    W jakim sensie "Jak się on ma do"? Mamy Ci wejść na ich strony i
    porówanać kursy i spread? Wybacz ale nie skorzystam.

    Xenocide

  • 5. Data: 2012-08-01 10:13:47
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

> [...]
    >

    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    porównać sam mogę nie ma problema.
    W dobie pięlnych czasów mamy tak tego dużo, że już ludzie nie wiedzą co
    wybrać, kursy mają takie same.
    Kwestia zostaje, że to ten sam bank, jeśli korzystasz może coś (parę) słow
    powiedzieć