  • 1. Data: 2012-07-29 16:39:03
    Temat: Zakupy w USD paypal sync
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Witam

    Robie zakupy w USD na ebay w $, zalozylem konto w sync w $ + karta do tego
    kont, walute kupuje w kantorze Internetowym

    ebay
    zakup za 12,99$
    platnosc przez paypal (ustawiony na $)

    na rachunku widze:
    Szczegoly operacji:

    Kwota w walucie rachunku:
    14,12 USD
    Kwota w oryginalnej walucie operacji: 45,41 PLN

    jak widac juz jestem stratny i to jest dosc duzo, co zrobic jak tego
    uniknac.

    Po co mi zmieniaja na PLN a pozniej znowy na $

  • 2. Data: 2012-07-29 17:06:37
    Temat: Re: Zakupy w USD paypal sync
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-29, Seba_Fan <s...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    [...]

    > Po co mi zmieniaja na PLN a pozniej znowy na $

    Bo pewnie obciążenie przyszło w PLN.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-07-29 17:37:40
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    > On 2012-07-29, Seba_Fan <s...@g...skasuj-to.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bo pewnie obciążenie przyszło w PLN.
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    no tak tylko jak to zmienic?
    Po to mam konto i karte w $ zeby tego nie bylo, system paypal -mozliwe ze
    oni cos knoca

  • 4. Data: 2012-07-29 19:31:16
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Seba_Fan wrote:
    > no tak tylko jak to zmienic?
    > Po to mam konto i karte w $ zeby tego nie bylo, system paypal -mozliwe
    > ze oni cos knoca

    Chyba się nie da. Jak założysz konto na PP, tak już zostaje kraj i
    waluta. Ja mam w euro/holandia i chciałem dodać kartę z Polski - nie da
    się wybrać innego kraju ani waluty. Rozwiązanie jest jednak proste -
    płatność paypalem bez rejestrowania się, jako płatność jednorazowa.
    Dzięki temu mogłem zapłacić w PLN. Nie wiem natomiast czy obciąży Ci
    karte w USD jeśli wybierzesz Polske...

    P.

  • 5. Data: 2012-07-30 09:20:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 19:31:16 +0200, Piotr C. napisał(a):

> [...]
    > płatność paypalem bez rejestrowania się, jako płatność jednorazowa.
    > Dzięki temu mogłem zapłacić w PLN. Nie wiem natomiast czy obciąży Ci

    Ale to raczej nie ma znaczenia. Dla każdej karty można ustawić czy chcemy
    aby zastosowany został przelicznik PP i obciążenie nastąpiło w walucie
    dla jakiej założone jest konto (w tym przypadku PLN) czy chcemy aby
    obciążenia przyszło w oraginalnej walucie bez żadnych modyfikacji ze
    strony PP.

    Xenocide

  • 6. Data: 2012-07-30 09:29:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 16:39:03 +0200, Seba_Fan napisał(a):

> [...]
    > uniknac.
    >
    > Po co mi zmieniaja na PLN a pozniej znowy na $

    Przy płatności PP albo przy dodawaniu karty do konta PP już nie pamiętam,
    masz gdzieś z boku opcję 'konwersja waluty' czy tam 'rozliczenie
    transakcji' coś w ten deseń. Kliknij tam i ustaw aby obciążenie przyszło
    w walucie oryginalnej transakcji bez żadnych przewalutowań ze strony PP i
    powinno być ok. Ktoś mi ostatnio mówił, że w ustawieniach PP po
    zalogowaniu się do konta zmienić tego nie można albo nie mógł znaleźć.

    Xenocide

  • 7. Data: 2012-07-30 14:59:19
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    xbartx wrote:
> [...]
    > dla jakiej założone jest konto (w tym przypadku PLN) czy chcemy aby
    > obciążenia przyszło w oraginalnej walucie bez żadnych modyfikacji ze

    Gdzie to ustawić? Płaciłem w USD na eBayu i przyszło w USD (dobrze
    akurat), ale nie widziałem możliwości zmiany ani podczas transakcji, ani
    w ustawieniach konta.

    pozdr.

  • 8. Data: 2012-07-30 15:38:57
    Od: TheBest <c...@i...pl>

    W dniu 2012-07-29 16:39, Seba_Fan pisze:
> [...]
    > Kwota w oryginalnej walucie operacji: 45,41 PLN
    >

    > jak widac juz jestem stratny i to jest dosc duzo, co zrobic jak tego

    Miałem to samo z Aliorem - kontakt z nimi przez meila i Ci ustawia, aby
    rozliczalo konto paypala w $ bez przewalutowan

  • 9. Data: 2012-07-30 15:59:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 Jul 2012 14:59:19 +0200, Piotr C. napisał(a):

    > Gdzie to ustawić? Płaciłem w USD na eBayu i przyszło w USD (dobrze
    > akurat), ale nie widziałem możliwości zmiany ani podczas transakcji, ani
    > w ustawieniach konta.

    Jak wspomniałem nie pamiętam już teraz ale albo przy dodawaniu karty do
    PP albo przy płaceniu jest możliwość wyboru sposobu obciążenia karty.

    Xenocide

  • 10. Data: 2012-07-30 17:12:37
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    > Gdzie to ustawić? Płaciłem w USD na eBayu i przyszło w USD (dobrze
    > akurat), ale nie widziałem możliwości zmiany ani podczas transakcji, ani

    Moje konto > Profil > Moje pieniądze > Saldo konta PayPal > Waluty
    i tam zaznaczyć wybraną walutę (w Twoim przypadku USD), a potem "Ustaw
    jako podstawowy".

    Ukryli nieźle ;)

    --
    Pozdrowienia,