  • 1. Data: 2010-04-06 21:38:17
    Temat: System na akcje
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Moje pytanie o oczekiwane wyniki systemu na akcje nie spotkalo sie z
    zainteresowaniem ale moze kogos zainteresuje taki system:
    http://pokonacrynek.blogspot.com/2010/04/system-na-a
    kcje.html
    System wybiciowy, roczna stopa zwrotu za ostatnie 15 lat to 32.5%, DD
    troche mniejsze.

    http://PokonacRynek.blogspot.com - analiza techniczna, giełda, prognozy
    i przemyślenia.

  • 2. Data: 2010-04-06 21:46:03
    Temat: Re: System na akcje
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Gonzo pisze:
> [...]
    kcje.html
    > System wybiciowy, roczna stopa zwrotu za ostatnie 15 lat to 32.5%, DD

    Madoff mial lepsza stope zwrotu od frajerow.