  • 1. Data: 2010-04-05 16:24:17
    Temat: święta, święta i po...
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    hossie.

    Tak to widzę, chyba, że jajka zepsute były

    pozdrawiam

    kc

  • 2. Data: 2010-04-06 06:36:10
    Temat: Re: święta, święta i po...
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > hossie.
    >
    > Tak to widzę, chyba, że jajka zepsute były
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    Coś nie za świeże były. :) SHI(F)T

    kc

  • 3. Data: 2010-04-06 10:32:11
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    R.Karkosik jest optymistą i stawia na dalsze wzrosty !!!

    http://www.parkiet.com/artykul/914712.html

  • 4. Data: 2010-04-06 12:22:52
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > R.Karkosik jest optymistą i stawia na dalsze wzrosty !!!

    Na jesieni 2006 też stawiał na hutka. Dobry znak.

  • 5. Data: 2010-04-06 13:16:43
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Ja tam do działań Karkosika szacunku nie mam, ale co by nie powiedzieć o nim
    i jego postępowaniu, to na gpw zarobił więcej kasy niż przypuszczalnie
    wszyscy na tej grupie razem wzięci podniesieni do którejś potęgi.

    DJ

  • 6. Data: 2010-04-06 14:33:27
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ: czy mogę Cię prosić o w miarę obszerne uzasadnienie Twojej opinii, że nie
    masz szacunku do działań R.Karkosika?
    Tak się składa, że wielu (większość ?) tu piszących nie ma szacunku dla osób
    tzw. publicznych, których osiągnięcia są trudne do zakwestionowania.
    Trudno naprawdę zakwestionować sukces Karkosika, który kontroluje kilka spółek
    giełdowych i jest jednym z największych inwestorów na GPW (nie mylić ze
    spekulantami bo to nie ta bajka).

  • 7. Data: 2010-04-06 16:27:57
    Od: "Józek" <józiu@o2.pl>

    uwno prawda
    jedziemy na 3800
    i to lekko
    bo wszyscy mysla ze bedzie spadac

  • 8. Data: 2010-04-06 16:41:30
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Nie mam szacunku, ponieważ w mojej opinii wiele spółek dmuchał przez
    spółdzielnie.

    DJ

  • 9. Data: 2010-04-06 17:17:13
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

  • 10. Data: 2010-04-07 06:24:14
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Józek"...
    > uwno prawda
    > jedziemy na 3800
    > i to lekko
    > bo wszyscy mysla ze bedzie spadac

    Mam wrazenie, ze coraz mniej chetnych do dmuchania tej banki boslabnie
    dynamika wzrostu