  • 1. Data: 2008-12-29 19:58:02
    Temat: System transakcyjny VW
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    Czołem

    Jak w praktyce wygląda system transakcyjny vw banku? Demo jest
    przesycone jakimś javascriptem i trochę dziwnie mi się je obsługuje. Jak
    jest z online'owością? Czy widać blokady z kart? Czy przelewy
    przychodzące widać na bieżąco? Mam dobre doświadczenia z mbanku i
    inteligo i średnie z bzwbk (opóźnienia i inne dziwactwa).

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2008-12-29 20:18:47
    Temat: Re: System transakcyjny VW
    Od: "Wlato" <w...@o...pl>

    > Jak w praktyce wygląda system transakcyjny vw banku? Demo jest

    Wg niezależnych żródeł np patrz AMARA, jest to w tym momnecie najpelszy
    sytem (Niemiecki) w Polsce.

    jk

  • 3. Data: 2008-12-29 20:59:17
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Karol S. pisze:
> [...]
    > przychodzące widać na bieżąco? Mam dobre doświadczenia z mbanku i
    > inteligo i średnie z bzwbk (opóźnienia i inne dziwactwa).

    IMO po zmianie z poprzedniego stał się bardziej uciążliwy i wolny ze
    względu na ilość przeładowań strony i wodotryski (na tyle "ciężki" dla
    mnie, że dałem sobie spokój i się stamtąd wyniosłem).

    Natomiast z tego co pamiętam:
    - co do online'owości to przelewy pomiędzy własnymi kontami (eDirect i
    Pluskonto) prawie online (z dokładnością do kilkunastu sekund, chyba że
    akurat jest przetwarzanie nocne po 21:00 to wtedy sobie poczekasz do
    rana na zaksięgowanie),
    - nie wiem dokładnie co rozumiesz przez sformułowanie, że przelewy
    przychodzące widać na bieżąco, ale wszystko było ładnie widoczne
    (wszystkie dane dotyczące przelewu przychodzącego) i przelewy pojawiały
    się po zaksięgowaniu tej sesji eliksiru którą powinny nadejść (czyli bez
    opóźnień),
    - blokady kart widać na bieżąco.

    Z większych dziwactw to jest skaszaniona lista operacji do wykonania,
    która dziwnie sortuje zlecenia przyszłe (i te do wykonania i te
    wykonane) i to mnie najbardziej odstręczało od tego systemu.

    o.