    From: otrov <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: System transakcyjny VW
    Date: Mon, 29 Dec 2008 21:59:17 +0100
    Sender: o...@i...eranet.pl

    Karol S. pisze:
    > Czołem
    >
    > Jak w praktyce wygląda system transakcyjny vw banku? Demo jest
    > przesycone jakimś javascriptem i trochę dziwnie mi się je obsługuje. Jak
    > jest z online'owością? Czy widać blokady z kart? Czy przelewy
    > przychodzące widać na bieżąco? Mam dobre doświadczenia z mbanku i
    > inteligo i średnie z bzwbk (opóźnienia i inne dziwactwa).

    IMO po zmianie z poprzedniego stał się bardziej uciążliwy i wolny ze
    względu na ilość przeładowań strony i wodotryski (na tyle "ciężki" dla
    mnie, że dałem sobie spokój i się stamtąd wyniosłem).

    Natomiast z tego co pamiętam:
    - co do online'owości to przelewy pomiędzy własnymi kontami (eDirect i
    Pluskonto) prawie online (z dokładnością do kilkunastu sekund, chyba że
    akurat jest przetwarzanie nocne po 21:00 to wtedy sobie poczekasz do
    rana na zaksięgowanie),
    - nie wiem dokładnie co rozumiesz przez sformułowanie, że przelewy
    przychodzące widać na bieżąco, ale wszystko było ładnie widoczne
    (wszystkie dane dotyczące przelewu przychodzącego) i przelewy pojawiały
    się po zaksięgowaniu tej sesji eliksiru którą powinny nadejść (czyli bez
    opóźnień),
    - blokady kart widać na bieżąco.

    Z większych dziwactw to jest skaszaniona lista operacji do wykonania,
    która dziwnie sortuje zlecenia przyszłe (i te do wykonania i te
    wykonane) i to mnie najbardziej odstręczało od tego systemu.

    o.