  • Data: 2010-08-03 08:50:58
    Temat: Systemy informatyczne w polskich bankach
    Od: "arkadio" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    ostatnio zaciekawił mnie temat systemów informatycznych banków w Polsce. Czy
    wiecie co napędza różne polskie banki? Słyszałem o systemie Altamira w BRE
    (mBank, Multibank), defBank w jakimś banku spółdzielczym, ale to wszystko...

    Czy system napędzający banki ma wpływ na takie opcje jak onlineowość operacji
    (np. DB, Polbank, itd. w nocy śpią, przelewy wewnętrzne realizowane dopiero po
    wybudzeniu się banku, a taki np. mBank na bieżąco aktualizuje salda na swoich
    rachunkach).