  • 1. Data: 2009-06-10 16:38:08
    Temat: Sytuacja EURUSD
    Od: macieks <m...@g...com>

    Witam kolegów

    Na wstępie zaznaczam, że nie znam się (nie gram) na walutach i
    foreksie :)
    Ale grając na kontraktach, wiem o korelacji między indeksami i kursami
    walut.

    Czy z takiego układu (stan na teraz 10.06.09, interwał 4H)

    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8Or9tKup
    raE

    może wyjść figura zwana: głowa z ramionami.
    Analiza techniczna ma chyba podobne zastosowanie jak na akcjach,
    futures i innych.

    Nastawienie mam S-kowe, więc moje rozumowanie może nie być
    obiektywne :)

    pzdr

  • 2. Data: 2009-06-10 18:13:29
    Temat: Re: Sytuacja EURUSD
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
[...]

    Odbili się od jednej lini trendu, połamali drugą, mogą i dojść do trzeciej,
    czemu nie?

    Pzdr

  • 3. Data: 2009-06-11 11:19:26
    Od: "arek_w" <a...@p...onet.pl>

[...]

    A może kończymy odwróconą głowę z ramionami ?, na rsi lepiej to widać.
    Mam nastawienie eLkowe :)), więc ..