  • Data: 2003-03-14 18:26:46
    Temat: Szok [albo przewidujaca TPSA ;)]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    byc moze niektorzy z Was jeszcze pamietaja jak pisalem
    http://groups.google.pl/groups?selm=ap4068%24nor%241
    %40news2.tpi.pl
    Kilka dni po napisaniu tego posta wydrukowalem formularz, podpisalem,
    wlozylem do koperty i wrzucilem do skrzynki. Nastepnie zaczalem sprawdzac
    czy juz zostala uruchomiona nowa forma platnosci ;). Minal tydzien...
    drugi... trzeci... a po mojej dyspozycji ani sladu. W moim regionalnym BOK-u
    nie potrafili powiedzic, czy do nich dotarla, czy tez nie. Minal miesiac,
    kolejny tydzien i nic... W tym tygodniu sobie zaplanowalem, ze jutro
    odwiedze TPSe i zostawie dyspozycje bezposrednio w rekach pracownika tej
    szacownej firmy ;). Zagladam dzis do skrzynki smail'owej i wyciagam koperte,
    a w srodku... nie zgadniecie... informacja, ze moje DD zostalo
    uruchomione... 03/03/2003. BRAWO!!! TPSA nie zapomnina, a ze wykonanie malej
    dyspozycji trwa 5 m-cy... coz... jeszcze kilka lat temu mozna bylo uslyszec
    o osobach ktore czekaly na zalozenie telefonu przez 30 lat, wiec poprawa
    znaczna.

    Pozdrawiam
    Maciej

    PS Ciekawe czy teraz bede musial czekac kolejne 5 m-cy na pierwsze
    obciazenie ;).
    Aha, telefon oczywiscie nie jest na mnie, na DD zrobilem dopisek z nr.
    abonenta.