  • 1. Data: 2003-04-28 10:04:11
    Temat: Szybkość działania mbanku po zmianach
    Od: "Piotr Bielawa" <p...@N...gazeta.pl>

    Jak Wam działa mbank po weekendowych zmianach ? Jeszcze wczoraj wieczorem u
    mnie było wszystko do przyjęcia a dziś jest dramatycznie wolno. Jeszcze tak
    wolno mi mbank nie działał.
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-04-28 10:09:20
    Temat: Re: Szybkość działania mbanku po zmianach
    Od: t...@o...pl

> [...]
    > mnie było wszystko do przyjęcia a dziś jest dramatycznie wolno. Jeszcze tak

    Jak jeszcze parę osób zacznie sprawdzać, to napewno przyspieszy

    Tom

  • 3. Data: 2003-04-28 10:10:01
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "Piotr Bielawa" <p...@N...gazeta.pl>. Rzuciłem więc
    wszystko i czytam:

    > Jak Wam działa mbank po weekendowych zmianach ? Jeszcze wczoraj wieczorem u
    > mnie było wszystko do przyjęcia a dziś jest dramatycznie wolno. Jeszcze tak
    > wolno mi mbank nie działał.

    Coś im się pop...suło - od rana działa koszmarnie

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2003-04-28 10:17:04
    Od: "Piotr Bielawa" <p...@N...gazeta.pl>

    Co ciekawe wygląda że nie wydala im serwis tranaskcyjny. O ile strona
    logowania pojawia się w ciągu kilkunastu sek (wcześniej miałem praktycznie od
    razu) to zalogowanie się jest niemożliwe.
    Piotrek

  • 5. Data: 2003-04-28 10:17:24
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Bielawa" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jak Wam działa mbank po weekendowych zmianach ? Jeszcze wczoraj wieczorem
    > mnie było wszystko do przyjęcia a dziś jest dramatycznie wolno. Jeszcze
    tak
    > wolno mi mbank nie działał.
    Ja się w ogóle nie mogę połączyć :(

    WWWojtas

  • 6. Data: 2003-04-28 10:18:42
    Od: "user" <...@i...pl>

> [...]
    > Jak Wam działa mbank po weekendowych zmianach ? Jeszcze wczoraj wieczorem
    > mnie było wszystko do przyjęcia a dziś jest dramatycznie wolno. Jeszcze

    mi nie udalo sie jeszcze zalogowac... brawobrawo bre
    cale szczescie to nie jest moje defaultowe konto...

    polepszze sobie humor i zaloguje sie do lukasa

  • 7. Data: 2003-04-28 10:37:47
    Temat: To weźcie się już nie logujcie
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    to weźcie sie już nie logujcie przez najbliższe 10 minut
    bo mam pilny przelew do wysłania a potem Wam zwolnię już

    ;-)

    albo ustalmy jakąś społeczną listę kolejkową ?
    i logujemy sie kolejno a nie tak że wszyscy sie pchają na chama

  • 8. Data: 2003-04-28 10:39:00
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    <t...@o...pl> wrote in message

    > Jak jeszcze parę osób zacznie sprawdzać, to napewno przyspieszy

    Faktycznie, totalny korek. Na oko jakies 650% spowolnienia...
    M.

  • 9. Data: 2003-04-28 10:48:19
    Temat: Re: Szybkość działania mbanku po zmianach - WONT z bajerami!!!!
    Od: "BestJA" <b...@p...fm>

    Czy czyta te posty jakis koles z mBanku?
    Jezeli tak to niech wezmie sobie te slowa do serca:
    "Jezeli kosmetyczne zmiany doprowadzaja do niewydolnosci systemu to WONT z
    tymi wizualnymi bajerami!"
    Przeciez to jest skandal.
    Tylko w bankowosci detalicznej mozna pozwolic sobie na takie lekcewazenie
    klienta!
    Gdyby firmy nie mogly skorzystac z systemu, bo ...zmieniony zostal wyglad
    przyciskow to natychmiast przestalyby wspolpracowac z takim shit-em.
    Niestety my nie mamy takiej sily przebicia, bo dla mBanku pojedynczy
    detaliczny klient NIC nie znaczy, wiec maja wszystko w DUPIE.

    BestJA

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 10. Data: 2003-04-28 11:04:22
    Temat: Re: To weźcie się już nie logujcie
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    olo wrote:

    > albo ustalmy jakąś społeczną listę kolejkową ?
    > i logujemy sie kolejno a nie tak że wszyscy sie pchają na chama

    A bo to człowiek wie, na kogo się pcha? ;-)

    Coś u nich już od paru tygodni wolno działało (w dzień; nocą bywało
    przyzwoicie), ale dziś pierwszy raz zebrałem kilka timeoutów po kolei.
    Czyżby im serwery serwisu transakcyjnego poległy? Zresztą strona główna
    też już nie działa (ani nie pinguje się) - może im poległo złącze do
    netu?

    --
    Pozdrówka,
    Artur