  • 11. Data: 2003-04-28 11:07:17
    Temat: Re: To weźcie się już nie logujcie
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    olo wrote:

    > albo ustalmy jakąś społeczną listę kolejkową ?
    > i logujemy sie kolejno a nie tak że wszyscy sie pchają na chama

    A bo to człowiek wie, na kogo się pcha? ;-)

    Coś u nich już od paru tygodni wolno działało (w dzień; nocą bywało
    przyzwoicie), ale dziś pierwszy raz zebrałem kilka timeoutów po kolei.
    Czyżby im serwery serwisu transakcyjnego poległy? Zresztą strona główna
    też nie za chyżo działa.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 12. Data: 2003-04-28 11:09:32
    Temat: teraz to już w ogóle nie działa
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    matko! czegoś takiego jeszcze nie widziałem

    co też tam chopaki po fine-tuneowały ?

    mam nadzieję tylko że to już nie będzie tak do śmierci?

  • 13. Data: 2003-04-28 11:11:08
    Temat: Re: Szybkość działania mbanku po zmianach
    Od: "Internet User" <I...@U...org>

    > Jak Wam działa mbank po weekendowych zmianach ? Jeszcze wczoraj wieczorem
    > mnie było wszystko do przyjęcia a dziś jest dramatycznie wolno. Jeszcze
    tak
    > wolno mi mbank nie działał.

    Po kilkunastu minutach przez IE moge sie zalogowac ale wszystko dziala
    kosmicznie wolno. Przez Mozille nie da sie zalogowac (serwer odrzuca
    polaczenie).

    pwas

  • 14. Data: 2003-04-28 11:13:02
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    > Jak Wam działa mbank po weekendowych zmianach ?
    Nawet zalogować się nie mogę

    Michał M

  • 15. Data: 2003-04-28 11:14:17
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Artur Gawryszczak wrote:

    > Coś u nich już od paru tygodni wolno działało (w dzień; nocą bywało
    > przyzwoicie), ale dziś pierwszy raz zebrałem kilka timeoutów po kolei.
    > Czyżby im serwery serwisu transakcyjnego poległy?

    Nie poległy. A przynajmniej nie całkiem. Udało mi się zalogować, ale
    jedyne co mi się potem udało bez timeoutu to wylogowanie :->

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 16. Data: 2003-04-28 11:34:03
    Od: "Zbyszek Kłos" <k...@N...gazeta.pl>

    Cześć,

    > Jak Wam działa mbank po weekendowych zmianach ? Jeszcze wczoraj wieczorem u
    > mnie było wszystko do przyjęcia a dziś jest dramatycznie wolno. Jeszcze tak
    > wolno mi mbank nie działał.

    Zobaczcie co się dzieje na mCzacie to zrozumiecie skalę problemu...

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 17. Data: 2003-04-28 11:49:21
    Temat: Re: Szybkość działania mbanku po zmianach - WONT z bajerami!!!!
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > Niestety my nie mamy takiej sily przebicia, bo dla mBanku pojedynczy
    > detaliczny klient NIC nie znaczy, wiec maja wszystko w DUPIE.

    BestJa, chba troche przesadzasz.Przeciez kazdemu moze sie zdazyc jakas
    awaria, a w mBanku, takie rzeczy zazaja sie naprawde bardzo, bardzo
    rzadko...

    Lelek

    PS.Jako DETALICZNY klient mBanku z trzyletnim stazem, czuje sie doceniony
    przez powyzsza instytucje...

  • 18. Data: 2003-04-28 21:23:26
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Piotr Bielawa" <p...@N...gazeta.pl> skribis:

    >Jak Wam działa mbank po weekendowych zmianach ? Jeszcze wczoraj wieczorem u
    >mnie było wszystko do przyjęcia a dziś jest dramatycznie wolno. Jeszcze tak
    >wolno mi mbank nie działał.

    koszmar... a mialem przelew zrobic... strona logowania mi sie raz
    pokazala, ale bez przyciskow. o samym logowaniu to juz mozna pomarzyc.
    ( 28 kwiecien, okolo poludnia )

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 19. Data: 2003-04-29 11:55:11
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    > Ja się w ogóle nie mogę połączyć :(
    DRUGI DZIEN KILA MAM NADZIEJE ZE TO SIE ZMIENI!