  • 1. Data: 2006-06-08 10:53:50
    Temat: Szybsze przelewy niż kiedyś ?
    Od: Vonnegut79 <v...@W...onet.pl>

    Witam,

    Czy ostatnim czasy zmieniły się jakieś zasady co do szybkości
    realizowania przelewów miedzy bankami ? Mam wrażenie, że jest jakaś
    poprawa :) Były i są może banki, które realizowały tylko jedną sesję
    dziennie :) Pytam o przelewy do firm i klientów indywidualnych, a nie
    instytucji typu ZUS, US, KRUS, ABW ;)

    Vonn

  • 2. Data: 2006-06-08 11:23:42
    Temat: Re: Szybsze przelewy niż kiedyś ?
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Thu, 08 Jun 2006 12:53:50 +0200, Vonnegut79 napisał(a):

> [...]
    > poprawa :) Były i są może banki, które realizowały tylko jedną sesję
    > dziennie :) Pytam o przelewy do firm i klientów indywidualnych, a nie

    Standard to chyba 3 sesje w ciągu dnia, chociaż są banki które mają tylko 2
    sesje (np. Lukas, Polbank).

  • 3. Data: 2006-06-08 12:05:31
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "Stefan" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 08 Jun 2006 12:53:50 +0200, Vonnegut79 napisał(a):
    > Standard to chyba 3 sesje w ciągu dnia, chociaż są banki które mają tylko
    > 2
    > sesje (np. Lukas, Polbank).
    Lukas to ma jedna ...
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 4. Data: 2006-06-08 12:24:09
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Thu, 8 Jun 2006 14:05:31 +0200, jareka napisał(a):

    > Użytkownik "Stefan" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Lukas to ma jedna ...

    a mnie na infolini powiedziano że dwie: o 8 i 11.